Nowości na bazie superfoods – chipsy Crunlight z soczewicy i ciecierzycy
Marka Crunlight prezentuje nowe warianty chipsów: Crunlight Soczewica Chips z solą morską oraz Crunlight Ciecierzyca Chips o smaku pomidora i bazylii. Produkty powstały na bazie superfoods, mają niską zawartość tłuszczu. Idealnie sprawdzą się jako przekąska, również dla wegan. Produkty zostały zapakowane w poręczne opakowania, które można mieć zawsze przy sobie.
Listopadowa aura potrafi płatać figle i zaskakiwać zmianami pogody. W walce z jesiennym spadkiem nastroju najlepiej sprawdzają się małe przyjemności. Gdy pojawia się ochota na słoną przekąskę – sięgnij po Crunlighty. Dzięki sile superfoods – soczewicy i ciecierzycy oraz obniżonej zawartości tłuszczu można je chrupać do woli. Nie zawierają glutenu, sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku ani oleju palmowego.
Nowe Crunlighty dostępne są w dwóch odsłonach: Crunlight Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią oraz Crunlight Ciecierzyca Chips z dodatkiem soli morskiej. Nie wiesz na które się zdecydować? Spróbuj obu i wybierz swoją ulubioną wersję.
Dzięki poręcznym opakowaniom przekąskę możesz mieć zawsze pod ręką. Zabierz je ze sobą do pracy, na długi spacer lub podziel się nimi za znajomymi podczas wieczornego maratonu filmowego. Niezależnie czy jesteś domatorką czy miłośniczką aktywności fizycznej – Crunlighty to dobry wybór na każdą okazję
Produkty dostępne w wybranych sklepach.
- Soczewica Chips o smaku pomidora z bazylią
- Ciecierzyca Chips z solą morską
www.facebook.com/Crunlight
www.instagram.com/crunlight

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.