Komunikaty PR

Nowości od marki Zwieger, czyli patelnie Forte do zdrowego smażenia

2020-04-06  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Wiosna to dobry czas na nowy sprzęt kuchenny. Zwłaszcza popołudniami, gdy praca zdalna dobiega końca, warto przyrządzić coś smacznego. Pomóc w tym może lekki i poręczny sprzęt od marki Zwieger. Nowe patelnie Forte to nie tylko wysoka jakość, ale także szybkość przygotowywania posiłków.

Dotychczas linia Forte składała się z ostrych noży oraz dwóch funkcjonalnych garnków. Teraz wzbogaciły ją patelnie wykonane z aluminium tłoczonego na gorąco typu forged. Szybko nagrzewający się sprzęt pozwala przygotować posiłek w krótkim czasie.

Patelnie Forte wyróżnia również specjalna powłoka marble stone, którą pokrywa ich wewnętrzną stronę. Dzięki jej zastosowaniu potrawy nie będą przywierać ani się przypalać.

Lekka i niezbędna w kuchni

W kuchni stawiamy nie tylko na nowoczesny wygląd akcesoriów, ale także na ich trwałość i praktyczność. Patelnia Forte spełnia wszystkie te warunki.

- Wszyscy wiemy, jak trudno zachować zdrowy tryb życia. Patelnie z linii Forte mogą w tym pomóc. Bez przeszkód można na nich smażyć w niskich temperaturach takie potrawy jak chociażby puszyste naleśniki, porcjowane mięsa czy aromatyczne, świeże warzywa. Jej dłuższe użytkowanie będzie bardzo wygodne również ze względu na ergonomiczną rączkę oraz niedużą wagę patelni. Patelnia jest też tańsza od naszych flagowych produktów, co pozwoli nam zaoszczędzić trochę środków w tym trudnym okresie – mówi Grzegorz Kozieł, ekspert firmy Zwieger.

Patelnie doskonale akumulują i przewodzą ciepło. Maksymalna temperatura pracy z nimi wynosi 220 stopni Celsjusza, co pozwala na przygotowanie wielu smacznych potraw.

W ramach linii Forte marka Zwieger oferuje patelnie w rozmiarze 20, 24, 26 oraz 28 cm.

Produkty są już dostępne w sklepie internetowym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.