Komunikaty PR

Nowości od marki Zwieger, czyli patelnie Forte do zdrowego smażenia

2020-04-06  |  12:05
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr
Do pobrania jpg ( 0.04 MB )

Wiosna to dobry czas na nowy sprzęt kuchenny. Zwłaszcza popołudniami, gdy praca zdalna dobiega końca, warto przyrządzić coś smacznego. Pomóc w tym może lekki i poręczny sprzęt od marki Zwieger. Nowe patelnie Forte to nie tylko wysoka jakość, ale także szybkość przygotowywania posiłków.

Dotychczas linia Forte składała się z ostrych noży oraz dwóch funkcjonalnych garnków. Teraz wzbogaciły ją patelnie wykonane z aluminium tłoczonego na gorąco typu forged. Szybko nagrzewający się sprzęt pozwala przygotować posiłek w krótkim czasie.

Patelnie Forte wyróżnia również specjalna powłoka marble stone, którą pokrywa ich wewnętrzną stronę. Dzięki jej zastosowaniu potrawy nie będą przywierać ani się przypalać.

Lekka i niezbędna w kuchni

W kuchni stawiamy nie tylko na nowoczesny wygląd akcesoriów, ale także na ich trwałość i praktyczność. Patelnia Forte spełnia wszystkie te warunki.

- Wszyscy wiemy, jak trudno zachować zdrowy tryb życia. Patelnie z linii Forte mogą w tym pomóc. Bez przeszkód można na nich smażyć w niskich temperaturach takie potrawy jak chociażby puszyste naleśniki, porcjowane mięsa czy aromatyczne, świeże warzywa. Jej dłuższe użytkowanie będzie bardzo wygodne również ze względu na ergonomiczną rączkę oraz niedużą wagę patelni. Patelnia jest też tańsza od naszych flagowych produktów, co pozwoli nam zaoszczędzić trochę środków w tym trudnym okresie – mówi Grzegorz Kozieł, ekspert firmy Zwieger.

Patelnie doskonale akumulują i przewodzą ciepło. Maksymalna temperatura pracy z nimi wynosi 220 stopni Celsjusza, co pozwala na przygotowanie wielu smacznych potraw.

W ramach linii Forte marka Zwieger oferuje patelnie w rozmiarze 20, 24, 26 oraz 28 cm.

Produkty są już dostępne w sklepie internetowym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.