Komunikaty PR

Nowości - słodkości w KFC! KFC Pumpkin Spice Latte & Shake, Churros i Deluxe Ice

2024-10-11  |  01:00

Długo wyczekiwane, najbardziej jesienne napoje zawitały do KFC! W menu pojawiły się KFC Pumpkin Spice Latte i KFC Pumpkin Spice Shake. Dla tych, którzy nie czują jeszcze tego klimatu, KFC przygotowało dwie ekstra pyszności na osłodę – Ice Cream Deluxe w trzech bajecznych smakach i cieplutkie churros z trzema sosami do wyboru. Palce lizać!

Pumpkin Spice fenomenem jesieni

Pojawienie się w menu dyniowych pyszności staje się już wyraźniejszą oznaką jesieni niż kolorowe liście na drzewach. Future Market Insights podaje, że globalny rynek produktów związanych z pumpkin spice tj. produkty spożywcze, świeczki o jej zapachu, był wyceniany na 1,1 mld USD w 2003 roku i oczekuje się, że do 2031 roku wzrośnie do 2,4 mld USD. Aromatyczna, dyniowa przyprawa, zgromadziła tylu fanów, że doczekała się w USA swojego święta - National Pumpkin Spice Day, które wyznaczono na 1 października. Ponadto, jak czytamy w #PumpkinSpice Report, w tym roku dyskusje w mediach społecznościowych wokół pumpkin spice wzrosły o 895% w porównaniu do roku 20231 . Również wielbiciele KFC dopytywali o powrót swoich ulubionych produktów, dlatego marka wprowadziła do oferty dwa napoje o smaku dyniowym z aromatycznym słodko-korzennym sosem – Pumpkin Spice Latte i Pumpkin Spice Shake. Pumpkin Spice Latte & Shake w KFC Pumpkin Spice Latte to po prostu jeden z jesiennych niezbędników, zaraz obok ciepłego swetra i ulubionego serialu. Nic dziwnego! Pumpkin Spice Latte z KFC rozgrzewa i otula lepiej niż niejeden koc. Zakręcony smak jesieni można też poczuć dzięki KFC Pumpkin Spice Shake. Oba napoje pełne są aromatycznych przypraw i zawierają w sobie esencję tego sezonu. Wpadnij do KFC i weź ciepły napój na jesienny spacer. Psst…w restauracjach spróbujesz także zakręconego dyniowego shake’a z dodatkiem bitej śmietany i pianek Marshmallow, a klasycznego Pumpkin Spice Shake w 3 rozmiarach zamówisz także w dostawie do domu.

Churros w KFC

Droga do pracy czy szkoły, pochmurne, ciemne poranki, spadające liście i zapach…hiszpańskich churros? Wszystko się zgadza. Od teraz w KFC można skosztować tego chrupiącego i smakowitego przysmaku z sosem karmelowym, czekoladowym lub truskawkowym. Do porannej kawki będzie pasował idealnie – właśnie taki zestaw zawitał do sezonowego menu KFC. Po prostu finger lickin’ good. 

Gelato, gdzie lato?

Jeśli mamy jesień, to na spadek temperatury na zewnątrz trzeba się przygotować, co nie wszystkim będzie w smak. Za to nowe desery lodowe KFC Deluxe Ice Cream zasmakują każdemu – szczególnie osobom tęskniącym już za latem. W KFC zadebiutowały desery w 3 autorskich, wyjątkowych smakach: Vanilia & Caramel, Chocolate & Cherry i Strawberry. Kremowe lody waniliowe z lejącym sosem karmelowym i kawałkami czekolady, lody czekoladowe z sosem wiśniowym oraz kawałkami deserowej czekolady czy słodkie lody truskawkowe z sosem truskawkowym i kawałkami białej czekolady – które zawrócą Ci w głowie?

Jesień z KFC

KFC umożliwia celebrowanie jesieni po swojemu – wybieraj spośród nowych deserów i smaków. Słodziutkie nowości sprawisz sobie już od 6,99 zł! Oferta obowiązuje od 10.10 do odwołania w restauracjach KFC oraz przypadku Pumpkin Spice Shake – również w dostawie. Wpadaj do KFC i rozchmurz swój dzień! Cóż to będzie za słodziutka jesień!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.