Nowości - słodkości w KFC! KFC Pumpkin Spice Latte & Shake, Churros i Deluxe Ice
Długo wyczekiwane, najbardziej jesienne napoje zawitały do KFC! W menu pojawiły się KFC Pumpkin Spice Latte i KFC Pumpkin Spice Shake. Dla tych, którzy nie czują jeszcze tego klimatu, KFC przygotowało dwie ekstra pyszności na osłodę – Ice Cream Deluxe w trzech bajecznych smakach i cieplutkie churros z trzema sosami do wyboru. Palce lizać!
Pumpkin Spice fenomenem jesieni
Pojawienie się w menu dyniowych pyszności staje się już wyraźniejszą oznaką jesieni niż kolorowe liście na drzewach. Future Market Insights podaje, że globalny rynek produktów związanych z pumpkin spice tj. produkty spożywcze, świeczki o jej zapachu, był wyceniany na 1,1 mld USD w 2003 roku i oczekuje się, że do 2031 roku wzrośnie do 2,4 mld USD. Aromatyczna, dyniowa przyprawa, zgromadziła tylu fanów, że doczekała się w USA swojego święta - National Pumpkin Spice Day, które wyznaczono na 1 października. Ponadto, jak czytamy w #PumpkinSpice Report, w tym roku dyskusje w mediach społecznościowych wokół pumpkin spice wzrosły o 895% w porównaniu do roku 20231 . Również wielbiciele KFC dopytywali o powrót swoich ulubionych produktów, dlatego marka wprowadziła do oferty dwa napoje o smaku dyniowym z aromatycznym słodko-korzennym sosem – Pumpkin Spice Latte i Pumpkin Spice Shake. Pumpkin Spice Latte & Shake w KFC Pumpkin Spice Latte to po prostu jeden z jesiennych niezbędników, zaraz obok ciepłego swetra i ulubionego serialu. Nic dziwnego! Pumpkin Spice Latte z KFC rozgrzewa i otula lepiej niż niejeden koc. Zakręcony smak jesieni można też poczuć dzięki KFC Pumpkin Spice Shake. Oba napoje pełne są aromatycznych przypraw i zawierają w sobie esencję tego sezonu. Wpadnij do KFC i weź ciepły napój na jesienny spacer. Psst…w restauracjach spróbujesz także zakręconego dyniowego shake’a z dodatkiem bitej śmietany i pianek Marshmallow, a klasycznego Pumpkin Spice Shake w 3 rozmiarach zamówisz także w dostawie do domu.
Churros w KFC
Droga do pracy czy szkoły, pochmurne, ciemne poranki, spadające liście i zapach…hiszpańskich churros? Wszystko się zgadza. Od teraz w KFC można skosztować tego chrupiącego i smakowitego przysmaku z sosem karmelowym, czekoladowym lub truskawkowym. Do porannej kawki będzie pasował idealnie – właśnie taki zestaw zawitał do sezonowego menu KFC. Po prostu finger lickin’ good.
Gelato, gdzie lato?
Jeśli mamy jesień, to na spadek temperatury na zewnątrz trzeba się przygotować, co nie wszystkim będzie w smak. Za to nowe desery lodowe KFC Deluxe Ice Cream zasmakują każdemu – szczególnie osobom tęskniącym już za latem. W KFC zadebiutowały desery w 3 autorskich, wyjątkowych smakach: Vanilia & Caramel, Chocolate & Cherry i Strawberry. Kremowe lody waniliowe z lejącym sosem karmelowym i kawałkami czekolady, lody czekoladowe z sosem wiśniowym oraz kawałkami deserowej czekolady czy słodkie lody truskawkowe z sosem truskawkowym i kawałkami białej czekolady – które zawrócą Ci w głowie?
Jesień z KFC
KFC umożliwia celebrowanie jesieni po swojemu – wybieraj spośród nowych deserów i smaków. Słodziutkie nowości sprawisz sobie już od 6,99 zł! Oferta obowiązuje od 10.10 do odwołania w restauracjach KFC oraz przypadku Pumpkin Spice Shake – również w dostawie. Wpadaj do KFC i rozchmurz swój dzień! Cóż to będzie za słodziutka jesień!

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.