Komunikaty PR

Nowy Gordon’s 0.0% już dostępny! Oryginalny smak bez alkoholu

2022-08-24  |  12:30

Nowy Gordon's 0.0% powstał, aby zapewnić miłośnikom ginu i dobrych koktajli na jego bazie możliwość delektowania się smakiem ulubionego trunku, nawet jeśli nie chcą lub nie mogą pić alkoholu. Już nie musisz rezygnować z Gin&Tonic podczas spotkań z przyjaciółmi! Gordon’s 0.0% zapewnia pełnię walorów smakowych bez dodatku alkoholu.

Ciesz się smakiem bez kompromisów

Ile razy zdarzyło się, że nie mogłeś pić alkoholu, ale nie chciałeś rezygnować ze spotkań towarzyskich czy wzniesienia toastu? Każdemu kiedyś przypadła rola kierowcy albo na następny dzień miał plany, które uniemożliwiły spożycie alkoholu. A może dieta lub zdrowy styl życia skłaniają do jego ograniczenia? Albo jesteś rodzicem i opieka nad dzieckiem lub karmienie piersią sprawiają, że alkoholowe koktajle zostawiasz dla innych? Od teraz już nie musisz iść na kompromis i możesz pozwolić sobie na orzeźwiający Gin&Tonic w bezalkoholowym wydaniu!

Od sierpnia w polskich sklepach dostępny jest Gordon’s 0.0%, który świetnie sprawdzi się jako zastępstwo klasycznego ginu. Jest to doskonały wybór dla osób, które nie chcą pić alkoholu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować ze smaku np. drinka Gin&Tonic. Co istotne, Gordon’s 0.0% zawiera jedynie 24 kalorie na porcję, jest więc świetnym rozwiązaniem również dla osób dbających o dietę – można do niego dodać bezcukrowy tonik
i nagle ulubiony koktajl staje się o wiele mniej kaloryczny.

0% alkoholu, 100% Gordon’s

Ekspercki zespół ds. innowacji Gordon’s połączył lata doświadczeń i szeroką wiedzę na temat destylacji ginu, aby stworzyć Gordon’s bez alkoholu o oryginalnym smaku ginu. Gordon's 0.0% powstaje w wyniku destylacji tych samych wyselekcjonowanych składników roślinnych, które są używane w doskonale znanym Gordon's London Dry Gin. Są one pojedynczo zanurzane w wodzie, podgrzewane i destylowane, a następnie fachowo mieszane ze sobą, aby uchwycić esencję ginu Gordon's w bezalkoholowej wersji. Ten specjalny proces tworzenia to ściśle strzeżona tajemnica, jednak jego efektów może doznać każdy.

Gin&Tonic Virgin

Wystarczy do kieliszka typu copa glass wsypać dużo lodu, dodać 40 ml Gordon’s 0.0%, uzupełnić ulubionym tonikiem oraz dodatkami w postaci owoców czy ziół, które urozmaicą smak koktajlu. W ten sposób uzyskasz idealny zamiennik klasycznego Gin&Tonic, który możesz pić niezależnie od sytuacji.

Gordon's 0.0% został wprowadzony na rynek w butelce 700 ml, a jego rekomendowana cena detaliczna wynosi od 49,99 PLN. Produkt jest dostępny w sieci Żabka od 27 lipca, a pod koniec sierpnia dystrybucja zostanie rozszerzona o sieć sklepów Biedronka.

O marce Gordon's:

GIN GORDON'S, ulubiony gin Brytyjczyków, pojawił się na rynku 250 lat temu, kiedy Alexander Gordon otworzył małą destylarnię w Londynie i rozpoczął pracę nad stworzeniem receptury doskonałego w smaku, wysokiej jakości ginu. Jego charakterystyczny jałowcowy aromat stał się od tego czasu definicją smaku klasycznego G&T. Obecnie gin GORDON'S jest najlepiej sprzedającym się międzynarodowym ginem na świecie, a od 1925 roku otrzymał cztery Gwarancje Królewskie. Jakość jest podstawą marki GORDON'S, a składniki roślinne do jego produkcji uprawiane są tam, gdzie natura obdarza je najlepszymi właściwościami; jałowiec, kolendra, korzeń dzięgielu i lukrecja pozyskiwane są z różnych zakątków świata i przechodzą najbardziej skrupulatny proces selekcji. Oferta Gordon's obejmuje Gordon's London Dry, Gordon's Premium Pink Distilled Gin, Gordon's Sicilian Lemon Distilled Gin, Gordon's with a Spot of Elderflower oraz ulubiony w okresie Bożego Narodzenia Gordon's Sloe Gin.

O Diageo:

Diageo jest producentem i dystrybutorem najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie, m.in.: whisky Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan's, Windsor, wódek Smirnoff, Cîroc i Ketel One, a także takich marek, jak: Bulleit Bourbon, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray i Guinness. Firma prowadzi sprzedaż w ponad 180 krajach na całym świecie. Spółka jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE). Więcej informacji na temat Diageo można znaleźć na www.Diageo.com. Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje
o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com.

Kontakt prasowy:

DIAGEO POLSKA

Monika Jędrzejewska

Culture & Entertainment Manager

 

monika.jedrzejewska@diageo.com

MSLGROUP

Elżbieta Majewska

Senior Account Executive

tel. +48 515 115 058

elzbieta.majewska@mslgroup.net

MSLGROUP

Anna Ginter

Senior Account Manager

tel. +48 608 392 756

anna.ginter@mslgroup.com

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.