Nowy konkurs dla szkół „Supermoc – gojenie skaleczeń”!

Promocja
Polska Izba Mleka
ul. Mickiewicza 7/23
15-213 Białystok
promocja|izbamleka.pl| |promocja|izbamleka.pl
693260235
www.izbamleka.pl
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiego konkursu edukacyjnego dla placówek biorących udział w projekcie „Mamy kota na punkcie mleka”, który jest finansowany z Funduszu Promocji Mleka. Uczniowie szkół biorących udział w akcji mają szansę na wygranie atrakcyjnych nagród, a sam konkurs potrwa do 30 maja 2022 roku.
Kot Mleczysław i Mleczna Kita to bohaterowie akcji edukacyjnej organizowanej przez Polską Izbę Mleka oraz Polską Federację Hodowców Bydła i Producentów Mleka.
Co wspólnego mają skaleczenia i mleko? W związku z nadejściem ciepłych dni, Kot Mleczysław wziął się na poważnie za codzienne treningi rowerowe. Wiadomo jednak, że koty najlepszymi rowerzystami nie są, więc Mleczysławowi zdarzają się wywrotki i powstające w ich skutku drobne skaleczenia. Nie zraża to jednak Mleczysława do treningów, bowiem jest on prawdziwym superbohaterem i uwielbia mleko, bogate we wspomagającą gojenie skaleczeń witaminę K. Właśnie dzięki jego doświadczeniom chcemy zachęcić najmłodszych do zwrócenia uwagi na ten ważny składnik diety.
Zasady konkursu
Zadaniem konkursowym jest stworzenie przepisu na danie na bazie mleka lub innych produktów mlecznych bogatych w witaminę K. Na podstawie stworzonego przepisu należy przygotować potrawę, nadać jej nazwę i zrobić zdjęcie. Przepis wraz ze zdjęciem wystarczy przesłać na adres mailowy: kampania@izbamleka.pl
Nagrodami w konkursie są workoplecaki, torby materiałowe ze wzorem do samodzielnego kolorowania oraz wyposażone piórniki, które przydadzą się każdemu uczniowi.
Konkurs przeznaczony jest dla klas szkół, które biorą udział w akcji „Mamy kota na punkcie mleka”. Każda klasa może przesłać tylko jedno zgłoszenie, a wszystkie informacje dotyczące konkursu dostępne są w regulaminie na stronie organizatora.
Placówki, które nie zgłosiły się jeszcze do akcji, wciąż mogą przystąpić do programu, wypełniając stosowną deklarację. Dokument jest do pobrania na stronie www.kochammleko.pl. Wypełnioną deklarację należy przesłać na adres kampania@izbamleka.pl lub tradycyjną pocztą: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7/23 15-213 Białystok. Programem objęte są placówki z całej Polski, a udział w nim jest bezpłatny.
Więcej informacji o mleku i produktach mlecznych dowiesz się dzięki kampanii „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.