Nowy serek śmietankowy dołącza do łaciatej rodziny
Marka Łaciate, która należy do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, sukcesywnie powiększa swoje portfolio. Tej wiosny, rodzina serków śmietankowych o klasycznych i oryginalnych smakach, wzbogaci się o połączenie zawierające w sobie warzywa z ziołami i przyprawami. Serek śmietankowy Barbecue z konopiami został stworzony dla poszukiwaczy ciekawych oraz zaskakujących połączeń smakowych. Nowa propozycja jest dostępna w 200 g opakowaniu.
W roku 2020 gama serków śmietankowych Łaciatych została uzupełniona o 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa. Teraz do rodziny dołącza smak tej wiosny, czyli serek śmietankowy barbecue z konopiami. Wyczujemy w nim nutę papryki słodkiej i grillowanej, pomidorów, miodu, a nawet czosnku. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnym zestawem przypraw sprawi, że będzie on idealny nie tylko jako główny bohater kanapek, ale także jako element innych przepisów oraz wiosennych pikników. Sprawdzi się zwłaszcza jako składnik past, dipów i dodatek do dań z grilla. To doskonałe uzupełnienie potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Duża, 200 g porcja sprawi, że aksamitnej przyjemności starczy na dłużej.
Serki śmietankowe Łaciate mają naturalny smak, kremową konsystencję oraz szerokie zastosowanie w kuchni, przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym konsumentom. Powstają z najwyższej jakości mleka, bez zagęstników i konserwantów. Serki śmietankowe Łaciate w standardowej pojemności 135 g występują w wielu wariantach smakowych: naturalny, meksykański, z cebulą i szczypiorkiem, suszonymi pomidorami, chrzanem, czosnkiem, ziołami, suszonymi pomidorami, zielonymi oliwkami, łososiem i koperkiem oraz z kurkami.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.