Komunikaty PR

Nowy serek śmietankowy dołącza do łaciatej rodziny

2021-03-30  |  17:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.12 MB )

Marka Łaciate, która należy do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, sukcesywnie powiększa swoje portfolio. Tej wiosny, rodzina serków śmietankowych o klasycznych i oryginalnych smakach, wzbogaci się o połączenie zawierające w sobie warzywa z ziołami i przyprawami. Serek śmietankowy Barbecue z konopiami został stworzony dla poszukiwaczy ciekawych oraz zaskakujących połączeń smakowych. Nowa propozycja jest dostępna w 200 g opakowaniu.

W roku 2020 gama serków śmietankowych Łaciatych została uzupełniona o 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa. Teraz do rodziny dołącza smak tej wiosny, czyli serek śmietankowy barbecue z konopiami. Wyczujemy w nim nutę papryki słodkiej i grillowanej, pomidorów, miodu, a nawet czosnku. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnym zestawem przypraw sprawi, że będzie on idealny nie tylko jako główny bohater kanapek, ale także jako element innych przepisów oraz wiosennych pikników. Sprawdzi się zwłaszcza jako składnik past, dipów i dodatek do dań z grilla. To doskonałe uzupełnienie potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Duża, 200 g porcja sprawi, że aksamitnej przyjemności starczy na dłużej.

Serki śmietankowe Łaciate mają naturalny smak, kremową konsystencję oraz szerokie zastosowanie w kuchni, przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym konsumentom. Powstają z najwyższej jakości mleka, bez zagęstników i konserwantów. Serki śmietankowe Łaciate w standardowej pojemności 135 g występują w wielu wariantach smakowych: naturalny, meksykański, z cebulą i szczypiorkiem, suszonymi pomidorami, chrzanem, czosnkiem, ziołami, suszonymi pomidorami, zielonymi oliwkami, łososiem i koperkiem oraz z kurkami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.