Komunikaty PR

Nowy sos Carolina Mayo od Fanex

2023-02-15  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Carolina Mayo to nowy, majonezowy sos z papryką chili Carolina Reaper w roli głównej, której ostrość szacuje się na ok. 1,5 mln w skali Scoville’a. To idealny wybór dla fanów ostrych, street-food’owych smaków.

Nowy sos paprykowy Carolina Mayo jest zdecydowanie jednym z najbardziej pikantnych produktów oferowanych przez Fanex - lidera w produkcji sosów i dodatków dla branży HoReCa. Już sama nazwa sosu odsłania nieco jego oblicze a fakt, że papryczka Carolina Reaper zdetronizowała najostrzejszą paprykę Trinidad Scorpion, podwaja świadomość o pikantności produktu. Nowa receptura o naprawdę ostrym smaku jest odpowiedzią polskiej marki na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej sięgają po egzotyczne smaki z dużą nutą pikanterii. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale dostępny jest także w sklepie online Fanex.

Majonezowy Sos Carolina Mayo z mocnym udziałem kultowej papryki Carolina Raper, to idealny wybór dla fanów pikantnych smaków. Z pewnością znajdzie swoje miejsce w tradycyjnie przygotowywanych burgerach, zarówno tych mięsnych, jak i wegetariańskich; w różnego rodzaju serwowanych na zimno i gorąco sandwich’ach, a także jako dodatek do chrupiących przekąsek takich, jak np. złocistych nuggetsów, czy też nieodłącznych podczas kinowych seansów nachos’ów. Sos oprócz wyrazistej pikantności, charakteryzuje się kremową konsystencją oraz miłą dla oka jasno-różową, wręcz „łososiową” barwą.

- Nasz sos paprykowy Carolina na bazie pomidorowej, od dłuższego czasu podbija polski rynek. Klienci lubiący pikantne jedzenie, wręcz uwielbiają ten sos. Postanowiliśmy więc pójść za ciosem i wprowadzić także majonezową wersję tej receptury. Tak właśnie powstał sos Carolina Mayo. Nasza nowa kompozycja to jednak nie tylko ostrość, ale tak jak w przypadku każdego innego wyrobu naszej marki, także bogaty smak przypraw i przyjemny aromat. Mamy nadzieję, że Klienci zasmakują w naszej nowej propozycji – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.