Odkryj etniczne smaki z nową marką Helcom Ethnic.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Firma Greek Trade prezentuje nową markę Helcom Ethnic. To wyjątkowa oferta, w której znalazły się pasty warzywne inspirowane popularnymi na świecie recepturami, z różnych zakątków świata.
Nowa marka Helcom Ethnic
W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Greek Trade poszerza swoją ofertę o nową markę. Helcom Ethnic to propozycja dla wielbicieli podróży kulinarnych i tych, którzy szukają w kuchni wyjątkowych smaków. Jej flagowe produkty — pasty warzywne — świetnie uzupełniają śniadaniowe menu, jak również sprawdzą się jako dodatek do dań obiadowych.
Helcom Ethnic to znakomite receptury inspirowane smakiem najbardziej znanych przysmaków z całego świata: Ukrainy, Hiszpanii, Egiptu, Libanu, Afryki, Brazylii i Meksyku. Przygotowane ze starannie dobranych produktów, zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wybrednych smakoszy.
Oto siedem wyjątkowych odsłon smakowych Helcom Ethnic:
W ofercie marki dostępnych jest siedem odsłon smakowych, które swoim smakiem i aromatem zachęcają do niezapomnianych podróży kulinarnych bez wychodzenia z domu.
Pasta z bakłażanów a’la Ukraina
Kremowa konsystencja pasty z bakłażanów z dodatkiem marchewki, papryki i cebuli świetnie sprawdzi się w śniadaniowym menu, a także jako dodatek do dań z makaronem lub ryżem. Takie klasyczne połączenie smaków z pewnością trafi w gusta każdego podniebienia.
Pasta falafel a’la Egipt!
Falafel to przysmak kuchni egipskiej, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny także w Polsce. Nowa pasta marki Helcom Ethnic nawiązując do tego dania, zaskoczy podniebienie smakiem ciecierzycy, pasty tahini, z dodatkiem niezwykle aromatycznego kuminu rzymskiego.
Pasta a’la Hiszpania!
Jak smakuje Hiszpania? To połączenie ciecierzycy z dojrzewającymi w słońcu pomidorami, papryką i oliwkami. Wyrazisty smak pomidorów i delikatna ciecierzyca to sprawdzony w kuchni duet smaków.
Baba ghanoush a’la Liban!
Pod nietypową nazwą skrywa się najbardziej klasyczna arabska przystawka, w której skład wchodzą bakłażan, pasta tahini i czosnek. Dla wszystkich fanów hummusu, sałatek z kuskusem, czy past z tradycyjnym zatarem — pozycja obowiązkowa.
Pasta a’la afrykańskie Chakalaka!
Intensywna w kolorze, smaku i aromacie pasta na bazie ciecierzycy z aromatycznymi przyprawami m.in. chakalaką. To zestawienie znanych smaków, choć brzmi dość klasycznie, to może pozytywnie zaskoczyć nawet wytrawnych smakoszy.
Pasta z batatów a’la Brazylia!
Pochodzący z Ameryki Południowej tak zwany słodki ziemniak w połączeniu z fasolą i rozmarynem to przystawka w iście brazylijskim stylu. Popularne w ostatnich latach w Polsce bataty, teraz można smakować także w tej propozycji Helcom Ethnic.
Pasta fasolowa z papryką Chipotle a’la Meksyk!
Pierwsze skojarzenia kulinarne dotyczące Meksyku? Wszystko znajduje się w składzie nowej pasty. Jest to połączenie fasoli z wędzoną papryką chilli, w postaci oryginalnej pasty, o niepowtarzalnym smaku.
Właścicielem marki Helcom Ethnic jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku.
---
Kontakt:
GREEK TRADE sp. z o.o.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.