ODKRYJ PEPSI ELECTRIC BLUE
Do oferty marki Pepsi dołączyła elektryzująca nowość – Pepsi Electric Blue. Napój wyróżnia się swoim niebieskim kolorem i przyjemnie cytrusowym smakiem. To doskonała propozycja dla osób, które są „spragnione więcej” i poszukują zaskakujących nowości. Pepsi Electric Blue to limitowany wariant w letnim, orzeźwiającym i nieoczywistym wydaniu, której nie można przegapić. Produkt dostępny jest od czerwca w sieci sklepów Żabka, następnie od lipca będzie w pełnej sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Pepsi Electric Blue to produkt limitowany, który może zniknąć, zanim zdążymy doświadczyć jego smaku. Nowość od Pepsi to zaskakujący napój o elektryzująco niebieskim kolorze i intensywnym cytrusowym smaku. To doskonały wybór na chwile, kiedy poszukujemy czegoś nieoczywistego i orzeźwiającego, co podniesie każdą okazję na wyższy poziom. Nowość dostępna jest w wariancie zero cukru, zapewniając przy tym maksymalną przyjemność smaku.
Pepsi Electric Blue to nowy, limitowany napój w portfolio Pepsi, który dostępny będzie wyłącznie w określonym okresie w Polsce. Aby móc podkreślić ten aspekt i zbudować sprawnie widoczność produktu na rynku, będzie wspierany on szeroką kampanią marketingową pod hasłem „Złap ją, zanim zniknie”. W ramach naszych realizacji zaplanowaliśmy działania zarówno reklamowe w digitalu jak i aktywacje influencerskie, oraz PR – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
Nowa Pepsi Electric Blue zaskakuje nie tylko samym smakiem, ale także wyróżniającym się opakowaniem. Charakterystyczny niebiesko-czarny kolor przyciąga wzrok i idealnie oddaje elektryzujący charakter napoju. Ta limitowana edycja dostępna będzie w sprzedaży od czerwca w sieci sklepów Żabka, zaś od lipca budowana będzie jej pełna dystrybucja na rynku. Produkt będzie w sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów. Złap ją, zanim zniknie i nie przegap niepowtarzalnej szansy na doświadczenie elektryzującej przyjemności wspólnie z Pepsi Electric Blue!
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.