ODKRYJ PEPSI ELECTRIC BLUE
Do oferty marki Pepsi dołączyła elektryzująca nowość – Pepsi Electric Blue. Napój wyróżnia się swoim niebieskim kolorem i przyjemnie cytrusowym smakiem. To doskonała propozycja dla osób, które są „spragnione więcej” i poszukują zaskakujących nowości. Pepsi Electric Blue to limitowany wariant w letnim, orzeźwiającym i nieoczywistym wydaniu, której nie można przegapić. Produkt dostępny jest od czerwca w sieci sklepów Żabka, następnie od lipca będzie w pełnej sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Pepsi Electric Blue to produkt limitowany, który może zniknąć, zanim zdążymy doświadczyć jego smaku. Nowość od Pepsi to zaskakujący napój o elektryzująco niebieskim kolorze i intensywnym cytrusowym smaku. To doskonały wybór na chwile, kiedy poszukujemy czegoś nieoczywistego i orzeźwiającego, co podniesie każdą okazję na wyższy poziom. Nowość dostępna jest w wariancie zero cukru, zapewniając przy tym maksymalną przyjemność smaku.
Pepsi Electric Blue to nowy, limitowany napój w portfolio Pepsi, który dostępny będzie wyłącznie w określonym okresie w Polsce. Aby móc podkreślić ten aspekt i zbudować sprawnie widoczność produktu na rynku, będzie wspierany on szeroką kampanią marketingową pod hasłem „Złap ją, zanim zniknie”. W ramach naszych realizacji zaplanowaliśmy działania zarówno reklamowe w digitalu jak i aktywacje influencerskie, oraz PR – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
Nowa Pepsi Electric Blue zaskakuje nie tylko samym smakiem, ale także wyróżniającym się opakowaniem. Charakterystyczny niebiesko-czarny kolor przyciąga wzrok i idealnie oddaje elektryzujący charakter napoju. Ta limitowana edycja dostępna będzie w sprzedaży od czerwca w sieci sklepów Żabka, zaś od lipca budowana będzie jej pełna dystrybucja na rynku. Produkt będzie w sprzedaży do grudnia lub do wyczerpania zapasów. Złap ją, zanim zniknie i nie przegap niepowtarzalnej szansy na doświadczenie elektryzującej przyjemności wspólnie z Pepsi Electric Blue!

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.