Odkryj smak Andaluzji – Oliwki zielone drylowane OLE!
Zielone oliwki to kwintesencja wyszukanego smaku pochodzącego z regionu Morza Śródziemnego. Obudź marzenie i wybierz się w kulinarną podróż z OLE! Otwórz się na niebanalność ukrytą w poręcznym słoiczku, wypełnionym intensywnym aromatem oraz delikatnością smaku oliwek zielonych OLE!
Prosta w przygotowaniu przekąska w trakcie letniego lunchu, wyborna kolacja w gronie przyjaciół
czy też wytrawny aperitif w blasku słońca – jako partnera tych wyjątkowych momentów wybierz zielone oliwki OLE!. Uwodzą zmysły, przywodzą wspomnienia najpiękniejszych chwil. Oliwki zielone OLE!
to doskonały towarzysz, z którym wykreujesz swoje własne kulinarne arcydzieła. Znakomicie komponują się z wieloma składnikami, dzięki czemu można z nich tworzyć pyszne dania zarówno na zimno, jak i na ciepło.
Poznaj kwintesencję sztuki kulinarnej w stylu OLE! Odkryj świat inspiracji i świetnych przepisów
w PRZEPISNIKU OLE! – https://bit.ly/340w1iQ
Więcej na: www.wole-ole.pl
__________________________________
Oliwki zielone drylowane OLE!
Pojemność: 240 ml
Cena: około 8 złotych
PRZEPIS: Makaron z grillowanymi warzywami, fetą oraz zielonymi oliwkami OLE!
Składniki :
-
makaron
-
1 łyżka suszonych ziół prowansalskich
-
1 duża cukinia
-
rukola
-
ser feta
-
pomidorki koktajlowe
-
1 czerwona oraz 1 pomarańczowa papryka
-
oliwa
-
prażone orzechy
-
1 ząbek czosnku
-
oliwki drylowane zielone OLE!
-
1 łyżka pesto
-
cebula
Makaron gotujemy al dente. Warzywa kroimy w grubszą kostkę. Wkładamy do dużej miski, doprawiamy do smaku orz posypujemy obficie ziołami. Cebulę kromy w kosteczkę i smażymy na złoty kolor. Na patelni grillowej lub grillu przygotowujemy warzywa. Do oliwy dodajemy łyżkę pesto. Na talerzu układam rukole lub sałatę, grillowane warzywa, fetę oraz oliwki OLE!. Całość polewamy oliwą oraz posypujemy orzechami.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.