Komunikaty PR

Odkryj smak Andaluzji – Oliwki zielone drylowane OLE!

2021-07-13  |  13:22
Biuro prasowe

Zielone oliwki to kwintesencja wyszukanego smaku pochodzącego z regionu Morza Śródziemnego. Obudź marzenie i wybierz się w kulinarną podróż z OLE! Otwórz się na niebanalność ukrytą w poręcznym słoiczku, wypełnionym intensywnym aromatem oraz delikatnością smaku oliwek zielonych OLE!

Prosta w przygotowaniu przekąska w trakcie letniego lunchu, wyborna kolacja w gronie przyjaciół
czy też wytrawny aperitif w blasku słońca – jako partnera tych wyjątkowych momentów wybierz zielone oliwki OLE!. Uwodzą zmysły, przywodzą wspomnienia najpiękniejszych chwil. Oliwki zielone OLE!
to doskonały towarzysz, z którym wykreujesz swoje własne kulinarne arcydzieła. Znakomicie komponują się z wieloma składnikami, dzięki czemu można z nich tworzyć pyszne dania zarówno na zimno, jak i na ciepło.

Poznaj kwintesencję sztuki kulinarnej w stylu OLE! Odkryj świat inspiracji i świetnych przepisów
w PRZEPISNIKU OLE! – https://bit.ly/340w1iQ

 

Więcej na: www.wole-ole.pl

__________________________________

Oliwki zielone drylowane OLE!

Pojemność: 240 ml

Cena: około 8 złotych

 

PRZEPIS: Makaron z grillowanymi warzywami, fetą oraz zielonymi oliwkami OLE!

Składniki :

  • makaron

  • 1 łyżka suszonych ziół prowansalskich

  • 1 duża cukinia

  • rukola

  • ser feta

  • pomidorki koktajlowe

  • 1 czerwona oraz 1 pomarańczowa papryka

  • oliwa

  • prażone orzechy

  • 1 ząbek czosnku

  • oliwki drylowane zielone OLE!

  • 1 łyżka pesto

  • cebula

Makaron gotujemy al dente. Warzywa kroimy w grubszą kostkę. Wkładamy do dużej miski, doprawiamy do smaku orz posypujemy obficie ziołami. Cebulę kromy w kosteczkę i smażymy na złoty kolor. Na patelni grillowej lub grillu przygotowujemy warzywa. Do oliwy dodajemy łyżkę pesto. Na talerzu układam rukole lub sałatę, grillowane warzywa, fetę oraz oliwki OLE!. Całość polewamy oliwą oraz posypujemy orzechami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.