Odkryj Twój Smak w plastrach
OSM Piątnica prezentuje nową odsłonę znanych i lubianych serków na kanapki. Teraz dostępne są one jako serki śmietankowe Twój Smak w plastrach. Odświeżona szata graficzna oraz apetyczna nazwa jeszcze bardziej podkreślają wyjątkowe atrybuty produktów: doskonały smak, prosty skład i niezwykłą łatwość użycia. Serki w plastrach z Piątnicy dostępne są w trzech wariantach: naturalnie śmietankowym, z ziołami oraz z pomidorami, papryką i bazylią.
Serki w plastrach znakomicie uzupełniają linię śmietankowych serków Twój Smak z Piątnicy. To produkty charakteryzujące się wyśmienitym, kremowym smakiem i stanowiące przepyszny dodatek do pieczywa. Odświeżona szata graficzna serków w plastrach nawiązuje do prostego, naturalnego składu produktów oraz czystości surowca, z którego są wytwarzane. Nowe opakowania są czytelne i w przejrzysty sposób pokazują, jak łatwo i szybko można przygotować smaczną kanapkę z serkiem śmietankowym w plastrach.
Delikatne i kremowe Serki Twój Smak w plastrach w trzech wersjach
Twój Smak w plastrach OSM Piątnica naturalnie śmietankowy to wyśmienity, bardzo kremowy serek wytwarzany z najwyższej jakości lokalnego mleka. Każdy plasterek cechuje się aksamitnym smakiem i jest naturalnie pyszny – bez dodatku sztucznych barwników czy konserwantów. Serek śmietankowy Twój Smak w plastrach pasuje do kanapek, ale świetnie sprawdza się także w wielu innych kulinarnych zastosowaniach zarówno na zimno, jak i na ciepło, gdyż rewelacyjnie się zapieka.
Twój Smak w plastrach OSM Piątnica z ziołami stanowi idealne połączenie śmietankowego serka z aromatycznymi przyprawami. Dzięki najwyższej jakości składnikom serek ma łagodny smak i jest wspaniałym dodatkiem do codziennych kanapek czy wytrawnych przekąsek.
Twój Smak w plastrach OSM Piątnica z pomidorami, papryką i bazylią to połączenie delikatnego, śmietankowego serka z wybornymi dodatkami, które nadają mu wyjątkowo oryginalnego smaku. Włoska nuta bazylii, dojrzałe pomidory i słodka papryka to połączenie, któremu nie można się oprzeć. Serek sprawdzi się zarówno jako dodatek do pieczywa, jak również jako składnik lekkich sałatek z warzywami czy dań na ciepło.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.