Komunikaty PR

Odmień banalne dania i nadaj im nowego wymiaru z OLE!

2020-12-21  |  11:15
Biuro prasowe

Klasyczne potrawy, których smak znamy już doskonale, mogą po pewnym czasie zwyczajnie się nam znudzić. Zwalczającą wszelką kulinarną nudę z pomocą przychodzi OLE!. Tym razem, w roli głównej inspiracji poleca Pastenę – pastę ze smażonych pieczarek, której spektrum zastosowań, zależy jedynie od granic Twojej wyobraźni!

 

Pastena OLE! to delikatne pieczarki, wzbogacone aromatem smażonej cebulki, otulone wyjątkową mieszanką przypraw. Sekret jej doskonałości tkwi w odpowiedniej kompozycji wszystkich składników, która sprawia, że pasta ma idealną konsystencję do tego aby można było ją rozsmarować na, świeżym, chrupiącym pieczywie, a także szybko i w prosty sposób połączyć ją z różnymi składnikami dania, w którym będzie tworzyła aromatyczny sos.

Tylko tyle i aż tyle wystarczy, aby spełnić oczekiwania zarówno tych, którzy chcą urozmaicić swoją kuchnię, jak i osób, które szukają niebanalnego smaku, przy zachowaniu najwyższej jakości produktów.

 

Z Pasteną - pastą ze smażonych pieczarek OLE! możesz zaszaleć w kuchni i dodać ją do wielu, często nieoczywistych potraw. Sprawdzi się idealnie jako farsz do pierogów czy wytrawnych naleśników, jako grzybowy sos do zapiekanek czy dań mięsnych, lub w możliwie najprostszej wersji – od razu po otwarciu słoiczka – jako dodatek do ulubionego pieczywa. Wszystko za sprawą niebanalnego smaku, który idealnie i wzbogaca znane nam już potrawy, a także pozwala na przygotowanie zupełnie nowych, wyjątkowo smakowitych dań.

 

Jeśli poszukujesz na co dzień w daniach wysokiej jakości składników oraz dużej uniwersalności, która pomoże Ci pobudzić kreatywność w kuchni, to ta pozycja od OLE! z pewnością Ci to zapewni. Pasteny – pasty ze smażonych pieczarek OLE! nie może zabraknąć w żadnej kuchennej spiżarni!

________________________________________

Pastena – pasta ze smażonych pieczarek OLE!
Pojemność: 210 g
Cena: ok. 10 zł

Więcej na: www.wole-ole.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.