Komunikaty PR

Odśwież swoje selfie. Wypróbuj nowy filtr #FreshFace od Samsung

2020-12-23  |  01:00
Biuro prasowe

Skończ z nudą i wypróbuj #FreshFace - wyjątkowy filtr stworzony przez Samsung, dzięki któremu przekonasz się, co oznacza świeżość. Z jego pomocą odmienisz swoje zdjęcia w mediach społecznościowych jednym kliknięciem! Przyłącz się do zabawy - pobierz filtr i udostępniaj swoje niezwykłe portrety.

Tak wygląda świeżość

Chcesz nadać świeżość swoim zdjęciom na Instagramie i Facebooku? Szukasz czegoś oryginalnego w morzu podobnych do siebie filtrów? Wypróbuj #FreshFace od Samsung i zaskocz znajomych. Nowy filtr to oryginalne połączenie inspiracji obrazami Giuseppe Arcimboldo, przedstawiającymi ludzkie twarze skomponowane z warzyw i owoców i tego co najlepsze w nowej linii lodówek Samsung Grand+. Brzmi intrygująco? Włącz się do zabawy i odśwież swoje selfie!

Zawsze świeżo z nową linią lodówek Grand+

Świeżość ma znaczenie, dlatego warto podkreślać jej zalety zarówno w mediach społecznościowych, jak i w naszych kuchniach. Nowe lodówki Samsung z linii Grand+ gwarantują, że zawsze będziemy sięgać po świeże owoce i warzywa – kolorowe, soczyste i pachnące. Urządzenia wyposażone zostały w technologie, które przedłużają świeżość produktów i chronią je przed utratą smaku i właściwości odżywczych. Należy do nich szuflada zero Optimal Fresh+, którą można używać na dwa sposoby – w trybie pojedynczym ustawiamy jedną, stałą temperaturę, a wybierając tryb podwójny możemy wydzielić dwie strefy z różnym poziomem temperatur*. Lewa część z niższą temperaturą stwarza optymalne warunki do przechowywania mięsa, wędlin oraz ryb, a prawa, z wyższą temperaturą jest idealna dla owoców i warzyw**. Z kolei szuflada z kontrolą wilgotności powietrza Humidity Fresh+ zapewnia najlepsze warunki do przechowywania warzyw i owoców, zapobiegając ich wysychaniu. Co więcej, lodówki z nowej linii Samsung Grand+ z technologią SpaceMax™ oferują pojemność do 385 litrów. Tak duża przestrzeń w środku lodówki została osiągnięta dzięki zastosowaniu specjalnego systemu izolacji, który umożliwia zmniejszenie grubości ścianek, dzięki czemu wymiary zewnętrzne lodówki nie zmieniają się a my zyskujemy nawet 18 litrów pojemności więcej. Dzięki temu możemy rzadziej robić zakupy i kupować więcej.

Ciesz się świeżością na miarę Grand+. Filtr #FreshFace dostępny jest na profilu Samsungpolska na IG i Fb oraz bezpośrednio pod poniższymi linkami:

https://www.facebook.com/fbcameraeffects/tryit/185428619830194/

https://www.instagram.com/ar/185428619830194/

 

Więcej informacji o linii Samsung Grand+ na www.grandplus.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.