Komunikaty PR

OGROMNA PUSZKA W CENTRUM MIASTA

2024-05-23  |  16:00
Biuro prasowe

W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym wizualizacjom. 


ROBI WRAŻENIE 
Ogromna puszka przypominająca napój uwielbiany przez konsumentów na całym świecie pojawiła się właśnie w Warszawie, w samym centrum miasta, przy Pałacu Kultury i Nauki. Imponujące rozmiary czy technologia użyta do powstania tego ambientu zdecydowanie robi wrażenie i budzi ciekawość przechodniów. Blisko 4,5 metra wysokości, 2 metry szerokości i 320 paneli LED o łącznej wadze prawie 3 800 kilogramów. Tak prezentuje się gigantyczna puszka. Wszystko po to, aby odbiorcy mogli odkryć nową erę Pepsi i poznać odświeżony branding marki wzbogacony o elementy digitalowe: ruch i animacje, które nadają całości dynamizmu oraz skojarzeń z rytmem i energią. Wobec tego również atrakcja jest multimedialna, a co najważniejsze wchodzi ona w interakcję z człowiekiem. Wystarczy stanąć na wskazanym miejscu i za pomocą ruchu oraz gestów „poruszyć” puszkę, która zabierze uczestnika w podróż po pulsujących cyfrowych wizualizacjach. Jak to się dzieje?  Odpowiada za to specjalnie zaprojektowana aplikacja przygotowana przez wschodzące gwiazdy interaktywnego programowania. Połączenie możliwości środowiska Touchdesigner i silnika gamingowego Unreal Engine daje niezwykle angażujący, robiący wrażenie efekt. Warto podkreślić, że atrakcja jest darmowa i może niej skorzystać każdy, kto ma apetyt na chwilę beztroski i czerpania radości z nieskrępowanej zabawy.  Jedyne, co należy zrobić, to dać się ponieść swoim pozytywnym emocjom. Gigantyczna, immersyjna puszka dostępna jest we wskazanej lokalizacji od 21 maja  aż do 26 maja włącznie.

NIE TYLKO PUSZKA
W najbliższym czasie w największych miastach w Polsce odbędą się liczne aktywacje ambientowe zaplanowane przez znanego producenta napojów. Mieszkańcy Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta i wielu innych polskich miast mogą wypatrywać w przestrzeniach miejskich nietypowych atrakcji takich jak immersyjna puszka czy gigantyczny basen z kulkami. Więcej informacji na temat planowanych wydarzeń można znaleźć na stronie www.thirstyformore.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.