Ola Kot gotuje w najnowszym odcinku z serii Naturalne Poranki marki Tarczyński
Publicon
Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl
Aktorzy, tancerze, sportowcy, influencerzy, a teraz prezenterka radiowa i telewizyjna – Ola Kot. Goście programu Naturalne Poranki mają na co dzień różne zajęcia, ale łączy ich jedno – zamiłowanie do dobrej i zdrowej kuchni. Tomek Jakubiak – ambasador marki Tarczyński – zaprosił do udziału w najnowszym odcinku programu Olę, której zaproponował śniadanie błyskawiczne – idealne dla wszystkich, którzy o poranku liczą każdą minutę.
Wstawanie do pracy o wczesnych godzinach wcale nie musi być wymówką od przyrządzenia smacznego, zdrowego i pożywnego śniadania. Przykładem na to jest propozycja Tomka Jakubiaka, czyli prosta i szybka do przygotowania ciabatta z serem, warzywami i gotowanym kurczakiem Tarczyński z linii Naturalnie. Danie przypadło do gustu Oli Kot, która – jak sama przyznała – nie ma zbyt wiele czasu rano, ale bardzo chciałaby zmienić swoje codzienne nawyki żywieniowe.
Seria Naturalne Poranki jest jednym z elementów promocji linii Tarczyński Naturalnie, za pomocą których marka realizuje swoją misję – „inspirowanie do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze”. Twarzą programu od samego początku jest znany z zamiłowania do mięsa Tomasz Jakubiak. Szef kuchni nie tylko pracuje nad ciekawymi propozycjami porannych posiłków, ale też komponuje je tak, by dostarczały one niezbędnych składników i witamin, a do tego wyglądały i smakowały pysznie.
Poza prowadzeniem show, Tomka wraz z gośćmi mogliśmy zobaczyć także w paśmie śniadaniowym „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP2. Seria Naturalne Poranki w Trasie cieszyła się dużym zainteresowaniem widzów, bo oprócz przygotowywanych na wizji dań, odbiorcy mieli okazję zobaczyć ciekawe miejsca na mapie Polski – od morza aż po same góry.
Linię Tarczyński Naturalnie wyróżnia bardzo krótki skład, pozbawiony konserwantów i bogaty w naturalne aromaty. Najwyższej jakości produkt przypadnie do gustu przede wszystkim osobom, które cenią wyjątkowe walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia. Wśród produktów marki znajdzie się coś dla każdego – m.in. parówki, szynki i wędliny. Z ich użyciem można przygotować każdy posiłek, mając pewność, że będzie on zdrowy i pożywny.
Najnowszy odcinek programu z udziałem Oli Kot dostępny jest na kanale marki Tarczyński na You Tube pod linkiem:
www.youtube.com/watch?v=Og6JMJ1mINI

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.