Komunikaty PR

Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland!

2024-09-06  |  23:35
Biuro prasowe

W Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena na ten rok.

Aktywność marki zakłada mocny branding w strefie sponsorskiej, w której będą odbywać się rozmowy z uczestnikami oraz lokowanie produktu w materiałach filmowych, zarówno na etapie BITWY, jak również w odcinkach na żywo. Oranżada Hellena zwiększy też swoją obecność w przestrzeni online, gdzie pojawią się tematyczne posty sponsorowane, stories’y oraz materiały video. Dodatkowym elementem będzie też plebiscyt na ulubionego uczestnika programu. 

Program The Voice of Poland idealnie wpisuje się w działania komunikacyjne marki Oranżada Hellena. Po muzycznym debiucie podczas Sopot Festiwal Top of the Top, to kolejna aktywność brandu o tematyce muzycznej, ale tym razem w szerszym, wieloodcinkowym formacie, który zyskał sympatię milionów widzów w całej Polsce. Nietypowy charakter programu i atmosfera tajemniczości, która towarzyszy przesłuchaniom w ciemno, dają duży potencjał do mocnej i wyróżniającej się komunikacji naszego kultowego napoju – komentuje Magdalena Koszela, Marketing Manager z Colian i dodaje: Oranżada Hellena docenia wybitność każdego z nas i misję poszukiwania najlepszego głosu w Polsce. 

XV edycja The Voice of Poland rozpocznie się 7 września i potrwa 13 tygodni. Premierowe odcinki emitowane będą na antenie TVP2 w każdą sobotę o godz. 20:05, a powtórki będzie można zobaczyć w niedzielę o godz. 11:25. Program potrwa aż do końca listopada.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.