Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland!
W Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena na ten rok.
Aktywność marki zakłada mocny branding w strefie sponsorskiej, w której będą odbywać się rozmowy z uczestnikami oraz lokowanie produktu w materiałach filmowych, zarówno na etapie BITWY, jak również w odcinkach na żywo. Oranżada Hellena zwiększy też swoją obecność w przestrzeni online, gdzie pojawią się tematyczne posty sponsorowane, stories’y oraz materiały video. Dodatkowym elementem będzie też plebiscyt na ulubionego uczestnika programu.
Program The Voice of Poland idealnie wpisuje się w działania komunikacyjne marki Oranżada Hellena. Po muzycznym debiucie podczas Sopot Festiwal Top of the Top, to kolejna aktywność brandu o tematyce muzycznej, ale tym razem w szerszym, wieloodcinkowym formacie, który zyskał sympatię milionów widzów w całej Polsce. Nietypowy charakter programu i atmosfera tajemniczości, która towarzyszy przesłuchaniom w ciemno, dają duży potencjał do mocnej i wyróżniającej się komunikacji naszego kultowego napoju – komentuje Magdalena Koszela, Marketing Manager z Colian i dodaje: Oranżada Hellena docenia wybitność każdego z nas i misję poszukiwania najlepszego głosu w Polsce.
XV edycja The Voice of Poland rozpocznie się 7 września i potrwa 13 tygodni. Premierowe odcinki emitowane będą na antenie TVP2 w każdą sobotę o godz. 20:05, a powtórki będzie można zobaczyć w niedzielę o godz. 11:25. Program potrwa aż do końca listopada.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.