Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland!
W Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych Oranżady Hellena na ten rok.
Aktywność marki zakłada mocny branding w strefie sponsorskiej, w której będą odbywać się rozmowy z uczestnikami oraz lokowanie produktu w materiałach filmowych, zarówno na etapie BITWY, jak również w odcinkach na żywo. Oranżada Hellena zwiększy też swoją obecność w przestrzeni online, gdzie pojawią się tematyczne posty sponsorowane, stories’y oraz materiały video. Dodatkowym elementem będzie też plebiscyt na ulubionego uczestnika programu.
Program The Voice of Poland idealnie wpisuje się w działania komunikacyjne marki Oranżada Hellena. Po muzycznym debiucie podczas Sopot Festiwal Top of the Top, to kolejna aktywność brandu o tematyce muzycznej, ale tym razem w szerszym, wieloodcinkowym formacie, który zyskał sympatię milionów widzów w całej Polsce. Nietypowy charakter programu i atmosfera tajemniczości, która towarzyszy przesłuchaniom w ciemno, dają duży potencjał do mocnej i wyróżniającej się komunikacji naszego kultowego napoju – komentuje Magdalena Koszela, Marketing Manager z Colian i dodaje: Oranżada Hellena docenia wybitność każdego z nas i misję poszukiwania najlepszego głosu w Polsce.
XV edycja The Voice of Poland rozpocznie się 7 września i potrwa 13 tygodni. Premierowe odcinki emitowane będą na antenie TVP2 w każdą sobotę o godz. 20:05, a powtórki będzie można zobaczyć w niedzielę o godz. 11:25. Program potrwa aż do końca listopada.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.