Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem z charakterystycznym kapslem w roli głównej. Oranżada Hellena pojawi się na backstage’u, w przestrzeni zielonej, a także na kamerze KISS CAM.
Sopocki festiwal skupia uwagę wielomilionowej publiczności zasiadającej każdego dnia przed ekranami telewizorów, by móc celebrować jedno z największych muzycznych wydarzeń w Polsce. W tym roku, przez cztery wieczory pełne artystycznej uczty, słuchacze będą mieli możliwość obserwowania debiutu wybitnej Oranżady Hellena, która pojawi się nie tylko na backstage’u w postaci specjalnie przygotowanej na tę okazję oranżadowej strefy, ale też w zielonej przestrzeni otaczającej teren festiwalu, gdzie obecne będą wygodne leżaki, poduchy i namioty. Ciekawą formą promocji marki będzie również kamera KISS CAM, która bawić będzie publiczność obecną na widowni. Dodatkowo każdy, kto przybędzie do Opery Leśnej, będzie mógł skosztować Oranżady Hellena w puszce. Napoje będą rozdawane przy wejściu. Lokowanie produktu w telewizji zaplanowano na dwa dni, na miejscu marka będzie przez cały czas trwania wydarzenia.
Obecność Oranżady Hellena na sopockim festiwalu to doskonały przykład na to, jak marka może w kreatywny sposób stać się integralną częścią wydarzenia o tak dużym zasięgu. Nasze działania nie ograniczają się jednak do standardowej komunikacji – staramy się dostarczać widzom wyjątkowych doświadczeń, które nie tylko podnoszą rozpoznawalność brandu, ale także budują pozytywne skojarzenia. Dzięki takim inicjatywom umacniamy więzi z konsumentami i podkreślamy nasze zaangażowanie w promowanie wartości kulturowych i rozrywkowych w Polsce – zaznacza Magdalena Koszela, Marketing Manager marki Oranżada Hellena.
Tegoroczny Sopot Festival Top of the Top odbędzie się w dniach 19-22 sierpnia w malowniczej scenerii Opery Leśnej w Sopocie. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na antenie TVN, dając milionom widzów możliwość przeżywania wyjątkowych muzycznych emocji z tego legendarnego festiwalu.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.