Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem z charakterystycznym kapslem w roli głównej. Oranżada Hellena pojawi się na backstage’u, w przestrzeni zielonej, a także na kamerze KISS CAM.
Sopocki festiwal skupia uwagę wielomilionowej publiczności zasiadającej każdego dnia przed ekranami telewizorów, by móc celebrować jedno z największych muzycznych wydarzeń w Polsce. W tym roku, przez cztery wieczory pełne artystycznej uczty, słuchacze będą mieli możliwość obserwowania debiutu wybitnej Oranżady Hellena, która pojawi się nie tylko na backstage’u w postaci specjalnie przygotowanej na tę okazję oranżadowej strefy, ale też w zielonej przestrzeni otaczającej teren festiwalu, gdzie obecne będą wygodne leżaki, poduchy i namioty. Ciekawą formą promocji marki będzie również kamera KISS CAM, która bawić będzie publiczność obecną na widowni. Dodatkowo każdy, kto przybędzie do Opery Leśnej, będzie mógł skosztować Oranżady Hellena w puszce. Napoje będą rozdawane przy wejściu. Lokowanie produktu w telewizji zaplanowano na dwa dni, na miejscu marka będzie przez cały czas trwania wydarzenia.
Obecność Oranżady Hellena na sopockim festiwalu to doskonały przykład na to, jak marka może w kreatywny sposób stać się integralną częścią wydarzenia o tak dużym zasięgu. Nasze działania nie ograniczają się jednak do standardowej komunikacji – staramy się dostarczać widzom wyjątkowych doświadczeń, które nie tylko podnoszą rozpoznawalność brandu, ale także budują pozytywne skojarzenia. Dzięki takim inicjatywom umacniamy więzi z konsumentami i podkreślamy nasze zaangażowanie w promowanie wartości kulturowych i rozrywkowych w Polsce – zaznacza Magdalena Koszela, Marketing Manager marki Oranżada Hellena.
Tegoroczny Sopot Festival Top of the Top odbędzie się w dniach 19-22 sierpnia w malowniczej scenerii Opery Leśnej w Sopocie. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na antenie TVN, dając milionom widzów możliwość przeżywania wyjątkowych muzycznych emocji z tego legendarnego festiwalu.
Nowość w stałej ofercie marki Grześki!
Colian rozszerza podniebną ekspansję!
Pasibus otwiera się w CH Focus
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Nie żyje Bogumiła Wander
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Media
Agnieszka Hyży i Maciej Rock: W tym roku nie wyjeżdżamy na wakacje, od świtu do nocy ciężko pracujemy. Chcemy, żeby poranki „Halo tu Polsat” były najlepsze na rynku
Już tylko chwile dzielą nas od startu nowego porannego formatu „Halo tu Polsat”. Przygotowania idą pełną parą, a prowadzący program wakacje spędzają w studiu. Agnieszka Hyży i Maciej Rock w tym roku nie mogą sobie pozwolić na dłuższy urlop, bo muszą być do dyspozycji producentów, tym bardziej że jednocześnie trwają nagrania do kolejnej edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, gdzie również będą gospodarzami.
Media
Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki
Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.
Prawo
Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych
15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.