Oranżada Hellena o smaku piernikowo-korzennym
Oranżada Hellena od lat jest ulubionym gazowanym napojem Polaków. Na ich stołach gości o każdej porze roku, chętnie sięgają po nią także w czasie zimy i Bożego Narodzenia. W tym roku producent zadbał, aby zyskała charakterystyczny dla tego okresu akcent – piernikowo-korzenny smak i aromat.
Oranżada Hellena z nutą korzenno-piernikową to oryginalne połączenie klasycznego smaku kultowej Oranżady z nutą intensywnych korzennych przypraw. Dzięki temu idealnie wpisuje się w zimowy i świąteczny klimat. W polskich domach co roku tworzą go rodzinna atmosfera, ciepłe światło choinkowych lampek, tradycyjne potrawy oraz unoszący się wszędzie zapach… piernika i przypraw korzennych. To dlatego nowa Oranżada Hellena tak idealnie komponuje się z domowymi smakami polskiego Bożego Narodzenia. Ale nie tylko – na pewno poprawi humor w czasie ciemnych i chłodnych zimowych dni, zostanie gwiazdą domówek przy nastrojowym świetle świec albo najlepszą towarzyszką pogaduszek przy cieple kominka. Każdy chętnie sięgnie po nią także w czasie domowych seansów, kiedy film najlepiej ogląda się pod miękkim kocykiem na wygodnej kanapie…
Oranżada Hellena o smaku korzenno-piernikowym jest dostępna w ofercie limitowanej (w sprzedaży od listopada 2023 r. do wyczerpania zapasów). Idealna dla wszystkich, którzy cenią tradycję, ale nie zamykają się na nowości, i lubią spędzać czas z rodziną. Aby Oranżady Hellena wystarczyło dla każdego, dostępna jest w prawdziwie familijnym formacie – wygodnych butelkach o pojemności 1,25 l.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.