Oranżada Hellena Party: Nowy smak dziecięcej radości i karnawałowej magii!
W grudniu br. marka Hellena wprowadza do oferty nową gwiazdę każdej dziecięcej imprezy – Oranżadę Hellena Party o smaku waty cukrowej. Z sokiem owocowym i mnóstwem musujących bąbelków, doskonale podkreśli magiczny nastrój podczas karnawałowych szaleństw.
Najnowsza propozycja od marki Hellena, z portfolio firmy Colian, to Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej. Z zawartością aż 20 proc. soku z owoców oraz dodatkową porcją bąbelków, doskonale wpisuje się w klimat celebracji niezapomnianych chwil i doniosłych momentów dla najmłodszych fanów marki.
To wyjątkowe połączenie musującej oranżady oraz smaku waty cukrowej stanowi niezwykłe zaproszenie do świata radości, gdzie Oranżada Hellena Party staje się uroczystym towarzyszem dziecięcych zabaw sylwestrowych, kinderbali, prywatek czy urodzin.
Oranżada Hellena Party w butelce o pojemności 0,75 l zwraca uwagę kolorowym, spójnym i wyrazistym designem, który zachwyci konsumentów, zwłaszcza tych najmłodszych. Produkt jest dostępny w ofercie limitowanej od grudnia br. w nowoczesnym kanale dystrybucji, w rekomendowanej cenie detalicznej około 12 zł.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Hellena
Produkt: Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej
Pojemność i sugerowana cena det.: 0,75 l - cena ok. 12 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.