Oranżada Hellena Party: Nowy smak dziecięcej radości i karnawałowej magii!
W grudniu br. marka Hellena wprowadza do oferty nową gwiazdę każdej dziecięcej imprezy – Oranżadę Hellena Party o smaku waty cukrowej. Z sokiem owocowym i mnóstwem musujących bąbelków, doskonale podkreśli magiczny nastrój podczas karnawałowych szaleństw.
Najnowsza propozycja od marki Hellena, z portfolio firmy Colian, to Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej. Z zawartością aż 20 proc. soku z owoców oraz dodatkową porcją bąbelków, doskonale wpisuje się w klimat celebracji niezapomnianych chwil i doniosłych momentów dla najmłodszych fanów marki.
To wyjątkowe połączenie musującej oranżady oraz smaku waty cukrowej stanowi niezwykłe zaproszenie do świata radości, gdzie Oranżada Hellena Party staje się uroczystym towarzyszem dziecięcych zabaw sylwestrowych, kinderbali, prywatek czy urodzin.
Oranżada Hellena Party w butelce o pojemności 0,75 l zwraca uwagę kolorowym, spójnym i wyrazistym designem, który zachwyci konsumentów, zwłaszcza tych najmłodszych. Produkt jest dostępny w ofercie limitowanej od grudnia br. w nowoczesnym kanale dystrybucji, w rekomendowanej cenie detalicznej około 12 zł.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Marka: Hellena
Produkt: Oranżada Hellena Party o smaku waty cukrowej
Pojemność i sugerowana cena det.: 0,75 l - cena ok. 12 zł
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.