Komunikaty PR

Oranżada Hellena w kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie!

2020-03-30  |  01:00
Biuro prasowe

21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie.

Głównym bohaterem kampanii jest Kuba Wojewódzki, który towarzyszy marce już od kilku lat. Ten znany dziennikarz i celebryta w charakterystyczny dla siebie sposób wskazuje doceniane na całym świecie osiągnięcia rodaków. Przypomina, że Polacy są zdolni do rzeczy wielkich właściwie we wszystkich dziedzinach życia, a jedną z tych, która wyszła im wybitnie jest Oranżada Hellena.

 

Aktywności reklamowe obejmują telewizję i Internet. Na ich potrzeby przygotowano dwa spoty po 30 sek. i dwa spoty po 15 sek. Są one wyświetlane w najbardziej zasięgowych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, a także kanałach tematycznych. Kampania internetowa realizowana jest w kanałach Social Media: Facebook, YouTube i Instragram. Oranżada Hellena otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży.

 

Działania mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku brandu Oranżada Hellena jako polskiej marki, dotarcie do nowych grup konsumentów i wzrost sprzedaży napojów. Kampania, prowadzona pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, podkreśla pochodzenie produktu, a tym samym  promuje Oranżadę Hellena przez pryzmat patriotyzmu ekonomicznego. Bieżąca kampania potrwa do końca czerwca.

 

Producentem spotu jest Papaya Films. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.