Orbit® i Jakdojade.pl zabierają pasażerów na Orbitę Chillu
Niedawno Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit® pokazując, że bezcukrowa guma może być nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale też dobrym towarzyszem. Kolejną odsłoną kampanii jest współpraca z popularną aplikacją Jakdojade.pl. Marka podkreśla w niej znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu – zwłaszcza w obfitujących w mikrostresy sytuacjach związanych z codziennym podróżowaniem, drogą do pracy czy szkoły.
Do połowy czerwca użytkownicy serwisu i aplikacji Jakdojade.pl – najpopularniejszego polskiego planera komunikacji publicznej i międzymiastowej – będą mogli natrafić na dedykowane posty marki Orbit®. Kontekstowe kreacje, dopasowane do różnych sytuacji, których doświadczają osoby korzystające z komunikacji miejskiej, w połączeniu z chwytliwymi hasłami mają pomóc konsumentom pokonać chaos i złapać chwilę tylko dla siebie. Dzięki wykorzystaniu parametrów trasy użytkownicy dostaną też spersonalizowaną informację, ile kilometrów czy minut dzieli ich od obranego celu.
Marka Orbit® postawiła na komunikację w różnych momentach dniach, kiedy podróżni mogą doświadczać mikrostresów. Do takich sytuacji należą m.in. konieczność przesiadki, opóźnienia na trasie, dłużąca się podróż czy przemieszczanie się w czasie nocy.
Jakdojade.pl to pierwszy w Polsce serwis internetowy i najpopularniejsza polska aplikacja udostępniająca rozkłady jazdy środków komunikacji miejskiej i umożliwiająca planowanie podróży w 50 miastach w Polsce. Z aplikacji mobilnej korzysta 4,9 mln unikalnych użytkowników. Serwis znajduje optymalne połączenia komunikacyjne, uwzględnia opóźnienia, przesiadki, zmiany w rozkładach jazdy.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów
Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.
Problemy społeczne
Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.
Żywienie
Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.