Orbit® jako dobry towarzysz do… żucia! Nowa platforma komunikacji marki
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie.
W walce z mikrostresami
Najnowsza kampania marki Orbit® - „Żuje się dobrze" to przypomnienie, jak ważne jest poczucie, że jest się tu i teraz. Marka podkreśla też znaczenie małych chwil dla siebie w zabieganym życiu. Według badań, w świecie zdominowanym przez negatywne newsy, a także wymagające środowisko pracy, pokolenie Z jest bardziej zestresowane niż poprzednie pokolenia w tym samym wieku[1].
Z badania przyprowadzonego na zlecenie Mars Wrigley wynika, że aż 31% przedstawicieli pokolenia Z i młodych millenialsów w Polsce doświadcza 2-3 mikrostresów dziennie[2].
Mikrostresy to drobne, stresujące momenty, które występują regularnie. W danej chwili zazwyczaj nie znaczą dla nas wiele, jednak, jeśli nie zostaną rozwiązane – mogą narastać i powodować długoterminowe problemy z dobrym samopoczuciem. W świetle tych obserwacji, marka Orbit® chce pomóc młodszemu pokoleniu odkryć zabawne i niekonwencjonalne sposoby radzenia sobie w stresujących momentach - podkreśla Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.
Zajmij myślotok gumą Orbit®
Nowa kampania marki Orbit® składa się z serii spotów reklamowych z „myślotokiem” w roli głównej. Wewnętrzna gadanina może dochodzić do głosu w dowolnym momencie, kradnąc naszą uwagę, rozpraszając bądź niepokojąc. „Gadające usta” mają być wyrazem rozmowy toczącej się w naszym wnętrzu i odzwierciedlać naturalny przepływ myśli, którego doświadczamy w ciągu dnia. Myślotok może pojawić się chociażby w takich momentach jak spotkanie, czytanie w bibliotece lub uczestnictwo w wykładzie. Kampania „Żuje się dobrze” przypomina, że bez względu na to, gdzie się znajdujemy lub przyczyny, które sprawiają, że czujemy się wytrąceni z równowagi, guma do życia może być dobrym towarzyszem takich chwil.
https://youtu.be/284UC44yiBc
https://youtu.be/-MiKRUmIS_s
https://youtu.be/ezOI-hB4Oo4
https://youtu.be/HLKQQ9lEJXY
Kampania „Żuje się dobrze” jest widoczna w TV w postaci 15-sekundowych spotów oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH. W mediach społecznościowych (Meta, TikTok, YouTube) trwa także emisja dziewięciu formatów video. Na drugą połowę roku zaplanowano także start niestandardowej aktywacji „Orbita Chillu”, która będzie poszerzeniem komunikacji nowego pozycjonowania marki Orbit®.
Autorem platformy „Chew good”/„Żuje się dobrze” jest agencja Energy BBDO i Omnicom.
[1] Gallup, Voices of Gen Z, 2023.
[2] Censuswide na zlecenie Mars Wrigley via Weber Shandwick, Gen Z and Millennials (aged 16-42) in the UK, Poland, Germany, France, Spain, and Kazakhstan, Krajowa reprezentatywna próba 1000 przedstawicieli, 25.09.2023 r.
Słodki upominek na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany
Sezon grillowy razem z Ajvarem PODRAVKA czas start!
Czasowa głodówka jako sposób na uzdrawianie - komunikat prasowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.