Oryginalna wedlowska czekolada gorzka w nowym spocie marki E.Wedel
Z okazji 170-lecia E.Wedel, powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która prezentuje niezwykłą historię i dziedzictwo marki oraz jej bogate portfolio produktów. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki nawiązującym do 170-letniej tradycji dostarczenia pokoleniom Polaków codziennych, słodkich przyjemności. Podobnie jak w poprzednich kopiach, narratorem jest Jan Wedel, którego zmysł biznesowy w największym stopniu przyczynił się do rozwoju czekoladowego biznesu Wedlów.
W najnowszym spocie przedstawiona jest oryginalna czekolada gorzka E.Wedel, tworzona na bazie starannie wyselekcjonowanego kakao z Ghany, dostępna w trzech wersjach: Czekolada lekko gorzka 50%, Czekolada gorzka klasyczna 64% oraz Czekolada mocno gorzka 80%. Gładka i krucha czekolada gorzka E.Wedel sprawdzi się zarówno jako codzienna przyjemność dla wielbicieli intensywnych smaków, ale również jako składnik wielkanocnych deserów. Receptura czekolady gorzkiej przekazywana jest wedlowskim czekoladnikom z pokolenia na pokolenia i to właśnie oni strzegą tajników jej tworzenia.
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Link do spotu:
https://youtu.be/Yl3Qced7bNU
Nowe opakowanie, to samo chrupanie!
10 lat edukacji żywieniowej z programem Lekkoatletyka dla każdego!
3 pomysły na wiosenne kanapki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny
Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.