Komunikaty PR

Osiem zdrowych nawyków może przedłużyć życie nawet o 24 lata. Najnowsza analiza

2024-01-26  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Badanie przeprowadzone w USA dowodzi, że przestrzeganie ośmiu najważniejszych zdrowych nawyków ma zasadniczy wpływ na długość naszego życia. Niska aktywność fizyczna oraz palenie wiążą się z nawet około 30-40 proc. wyższym ryzykiem przedwczesnej śmierci. Zagrożeniem dla zdrowia może być również picie zbyt małej ilości płynów, których powinniśmy spożywać między 2 a 2,5 litra na dobę. Nie każdy jednak lubi jej smak, a rozwiązaniem mogą być rozpuszczalne kapsułki od firmy Waterdrop, która wprowadza nowy smak Microlyte Berry. Marka posiada również ekologiczne rozwiązania takie jak butelki ze stali nierdzewnej oraz szkła borokrzemowego, aby ograniczyć ilość zużywanego plastiku.

Zdrowe nawyki kluczem do długowieczności
Amerykańcy naukowcy przeprowadzili badanie, w którym wykorzystano dane z dokumentacji medycznych 719 tys. osób zapisanych do programu Veterans affairs million veteran. Na podstawie jego wyników wyodrębniono osiem kluczowych nawyków, których przestrzeganie może pozwolić nam żyć dłużej i zdrowiej. Należą do nich: niepalenie papierosów, aktywność fizyczna, umiejętne radzenie sobie ze stresem, dobra dieta, unikanie alkoholu, higiena snu oraz prowadzenie aktywnego życia społecznego. Co ciekawe, odkryto, że 40-letni mężczyźni, którzy ich przestrzegają, mogą żyć średnio o 24 lata dłużej w porównaniu do swoich równolatków, którzy tego nie robią. Badanie wykazało również, że zażywanie opioidów i palenie zwiększa ryzyko przedwczesnej śmierci o 45-30 proc., podczas gdy stres, zła dieta i brak odpowiedniej ilości snu wiążą się z około 20 proc. zagrożeniem. Z kolei unikanie relacji społecznych wiąże się z dodatkowym 5 proc. ryzykiem dotyczącym skrócenia długości życia.

Nadal ponad ⅔ Polaków nawadnia się za mało
Marka Waterdrop proponuje, aby wraz z nowym rokiem zmienić swoje nawyki i prowadzić bardziej aktywny tryb życia. Picie odpowiedniej ilości płynów jest niezwykle ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Według Europejskiego Urzędu do spraw Bezpieczeństwa Żywności dorosła kobieta powinna pić co najmniej 2 litry na dzień, a mężczyzna 2,5 litra. Najbardziej zdrowym rozwiązaniem byłoby, aby jak największą część z tego stanowiło picie wody. Jednak z przeprowadzonej przez Waterdrop analizy wynika, że aż 22 proc. naszych rodaków pije jedynie dwie lub mniej niż szklanki wody dziennie. Dla porównania w Słowacji – 14,78 proc., w Rumunii – 12,5 proc., w Czechach – 9,9 proc. i na Węgrzech – 9,3 proc.

Nowy smak Microlyte Berry od Waterdrop – na wsparcie zdrowych nawyków
Nie każdy z nas lubi jednak smak wody, a w takim przypadku rozwiązaniem mogą być produkty od Waterdrop. Marka wprowadza nową edycję rozpuszczalnych w wodzie kapsułek Microlyte Berry o smaku owoców leśnych. Zawierają one elektrolity, naturalne wyciągi z roślin i owoców, cynk, sodę, wapń oraz magnez. Dostępna jest również nowa uniwersalna, ultralekka butelka termiczna wielokrotnego użytku w różowym odcieniu. Wykonana ze stali nierdzewnej, dostępna jest w pojemności 800 ml lub 1,2 l. Taki zestaw może nam pomóc przy wdrażaniu zdrowego nawyku spożywania odpowiedniej ilości płynów w trakcie dnia.

Zrównoważony rozwój
Waterdrop dba o to, aby w przyszłości stać się ekologicznym liderem w branży napojów. Ambasadorem oraz inwestorem marki jest uznany tenisista Novak Djoković. Firma współpracowała w tym roku również z Conchitą Wurst oraz Rosie Huntington Whiteley. Marka od wielu lat edukuje na temat dbania o odpowiedni poziom nawodnienia organizmu oraz świata bez nadmiaru plastiku, dlatego oferuje butelki i kubki wielokrotnego użytku ze szkła borokrzemowego lub metalu oraz Microdrinki bez dodatku cukru ani konserwantów.

 


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii. Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia – wodą.

 

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.