OSM Piątnica partnerem nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”.
1 września na antenie telewizji Polsat pojawi się nowy program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”, którego uczestnicy będą rywalizować o tytuł najlepiej gotującej rodziny w Polsce oraz nagrodę pieniężną. Partnerem programu została Piątnica, której produkty wykorzystywane będą przez uczestników podczas emocjonujących zmagań kulinarnych.
Formuła programu, która opiera się na rodzinnym gotowaniu, tradycyjnych przepisach oraz celebracji wspólnego spożywania posiłków jest bardzo bliska marce Piątnica. Produkty z Piątnicy to najwyższej jakości wyroby mleczarskie, które obecne są w niemal każdym polskim domu i od lat towarzyszą konsumentom zarówno w codziennych posiłkach, jak i odświętnym gotowaniu przy wyjątkowych okazjach.
Z Piątnicy, no bo skąd!
Najwyższej jakości śmietany, pyszne mascarpone i świeże mleko – to tylko niektóre produkty z oferty OSM Piątnica, które staną się podstawą wyśmienitych dań przygotowywanych przez drużyny walczące w programie „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”.
Wszystkie produkty z Piątnicy wyróżniają się naturalnymi składnikami, prostym składem i doskonałym smakiem, a szeroki asortyment pozwala na przygotowanie znakomitych potraw. W trakcie swoich kulinarnych popisów uczestnicy programu będą mogli wybierać z bogatej oferty OSM Piątnica.
Aromatyczne sosy, smaczne zupy, a także sałatki, czy ciasta – będą przepyszne dzięki dodatkowi Śmietany 18% z Piątnicy. Ma wyśmienity smak, idealną gęstość i wyróżnia się wyjątkową delikatnością. Z kolei dzięki słodkim śmietankom 30% oraz 36% z Piątnicy można stworzyć doskonałe kremy do tortów czy deserów.
Mascarpone z Piątnicy to wyjątkowy rodzaj sera charakteryzujący się gładką, aksamitną konsystencją oraz śmietankowym smakiem. Najczęściej używany jest do przygotowania deserów oraz ciast, świetnie sprawdza się również w daniach wytrawnych – wzbogaca smak sosów do makaronu, dań mięsnych lub warzywnych.
Towarzyszem kulinarnych zmagań uczestników programu będzie także Mleko Wiejskie z Piątnicy. To produkt spełniający najwyższe standardy jakości, wyróżniający się pysznym, naturalnym smakiem. Stanowi wyśmienitą bazę i dodatek do wielu potraw.
„Family Food Fight. Pojedynek na smaki” – emocjonujące popisy kulinarne
Nowy program Polsatu to celebracja rodzinnych chwil spędzanych na wspólnym przygotowywaniu posiłków, emocjonująca rywalizacja oraz moc kulinarnych inspiracji. Zmagania uczestników oceniać będzie jury w składzie Ewa Wachowicz, Adam Borowicz i Piotr Gąsowski. Program emitowany będzie w telewizji Polsat w każdą środę o godz. 20:05. Partnerem programu jest OSM Piątnica.
Zwiastuny programu:
https://www.youtube.com/watch?v=SwaQyFhx0ro
https://www.youtube.com/watch?v=cXu-7JzjSKk

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.