OSM Piątnica partnerem nowego programu „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”.
1 września na antenie telewizji Polsat pojawi się nowy program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”, którego uczestnicy będą rywalizować o tytuł najlepiej gotującej rodziny w Polsce oraz nagrodę pieniężną. Partnerem programu została Piątnica, której produkty wykorzystywane będą przez uczestników podczas emocjonujących zmagań kulinarnych.
Formuła programu, która opiera się na rodzinnym gotowaniu, tradycyjnych przepisach oraz celebracji wspólnego spożywania posiłków jest bardzo bliska marce Piątnica. Produkty z Piątnicy to najwyższej jakości wyroby mleczarskie, które obecne są w niemal każdym polskim domu i od lat towarzyszą konsumentom zarówno w codziennych posiłkach, jak i odświętnym gotowaniu przy wyjątkowych okazjach.
Z Piątnicy, no bo skąd!
Najwyższej jakości śmietany, pyszne mascarpone i świeże mleko – to tylko niektóre produkty z oferty OSM Piątnica, które staną się podstawą wyśmienitych dań przygotowywanych przez drużyny walczące w programie „Family Food Fight. Pojedynek na smaki”.
Wszystkie produkty z Piątnicy wyróżniają się naturalnymi składnikami, prostym składem i doskonałym smakiem, a szeroki asortyment pozwala na przygotowanie znakomitych potraw. W trakcie swoich kulinarnych popisów uczestnicy programu będą mogli wybierać z bogatej oferty OSM Piątnica.
Aromatyczne sosy, smaczne zupy, a także sałatki, czy ciasta – będą przepyszne dzięki dodatkowi Śmietany 18% z Piątnicy. Ma wyśmienity smak, idealną gęstość i wyróżnia się wyjątkową delikatnością. Z kolei dzięki słodkim śmietankom 30% oraz 36% z Piątnicy można stworzyć doskonałe kremy do tortów czy deserów.
Mascarpone z Piątnicy to wyjątkowy rodzaj sera charakteryzujący się gładką, aksamitną konsystencją oraz śmietankowym smakiem. Najczęściej używany jest do przygotowania deserów oraz ciast, świetnie sprawdza się również w daniach wytrawnych – wzbogaca smak sosów do makaronu, dań mięsnych lub warzywnych.
Towarzyszem kulinarnych zmagań uczestników programu będzie także Mleko Wiejskie z Piątnicy. To produkt spełniający najwyższe standardy jakości, wyróżniający się pysznym, naturalnym smakiem. Stanowi wyśmienitą bazę i dodatek do wielu potraw.
„Family Food Fight. Pojedynek na smaki” – emocjonujące popisy kulinarne
Nowy program Polsatu to celebracja rodzinnych chwil spędzanych na wspólnym przygotowywaniu posiłków, emocjonująca rywalizacja oraz moc kulinarnych inspiracji. Zmagania uczestników oceniać będzie jury w składzie Ewa Wachowicz, Adam Borowicz i Piotr Gąsowski. Program emitowany będzie w telewizji Polsat w każdą środę o godz. 20:05. Partnerem programu jest OSM Piątnica.
Zwiastuny programu:
https://www.youtube.com/watch?v=SwaQyFhx0ro
https://www.youtube.com/watch?v=cXu-7JzjSKk

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.