Komunikaty PR

OSM Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnych

2023-04-13  |  16:00
Biuro prasowe

OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana od 14 kwietnia do 21 maja 2023 r. Spoty promujące produkty Piątnicy Roślinnej emitowane będą w TV, digitalu oraz w mediach społecznościowych. Celem kampanii „Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu” jest podkreślenie ich pysznego smaku, różnorodności zastosowań, a także – zachęta do ich wypróbowania! 

Napoje Piątnicy Roślinnej mają wszystko co najlepsze: doskonały smak z wyczuwalnymi nutami głównych składników, idealną konsystencję, a także naturalny skład. Dostępne są w 2 wariantach: owsiane i migdałowe, w charakterystycznej butelce z rączką, która zapewnia wygodę używania i świeżość prosto z lodówki – no bo skąd!

Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu!

Nowością w ofercie Piątnicy jest Napój roślinny migdałowy, który charakteryzuje się kremową konsystencją i delikatnym smakiem z wyczuwalną nutą prażonych migdałów. Znakomicie sprawdzi się do przygotowania porannej kawy, owsianki, chrupiących gofrów czy naleśników.

Napój owsiany Piątnicy Roślinnej wyróżnia się wyjątkowym smakiem i subtelnym aromatem. Doskonale pasuje do musli, kawy, smoothie, ale można go pić także prosto ze szklanki! Zawarty w napoju owies jest źródłem błonnika oraz wielu ważnych składników odżywczych, jak wapń, magnez czy żelazo.

Intensywne wsparcie gwarancją zainteresowania konsumentów

Napoje roślinne z Piątnicy zyskały już popularność i rozpoznawalność, o czym świadczy fakt, że Piątnica Roślinna została wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie RoślinnieJemy. Najwyższą jakość produktów gwarantuje Piątnica – marka ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów. Zaplanowana od 14 kwietnia br. kampania, realizowana w telewizji i digitalu, zapewni szerokie dotarcie z komunikatem i jest dodatkową gwarancją zainteresowania konsumentów.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=FUsvMn2clY0

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.