Komunikaty PR

OSM Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnych

2023-04-13  |  16:00
Biuro prasowe

OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana od 14 kwietnia do 21 maja 2023 r. Spoty promujące produkty Piątnicy Roślinnej emitowane będą w TV, digitalu oraz w mediach społecznościowych. Celem kampanii „Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu” jest podkreślenie ich pysznego smaku, różnorodności zastosowań, a także – zachęta do ich wypróbowania! 

Napoje Piątnicy Roślinnej mają wszystko co najlepsze: doskonały smak z wyczuwalnymi nutami głównych składników, idealną konsystencję, a także naturalny skład. Dostępne są w 2 wariantach: owsiane i migdałowe, w charakterystycznej butelce z rączką, która zapewnia wygodę używania i świeżość prosto z lodówki – no bo skąd!

Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu!

Nowością w ofercie Piątnicy jest Napój roślinny migdałowy, który charakteryzuje się kremową konsystencją i delikatnym smakiem z wyczuwalną nutą prażonych migdałów. Znakomicie sprawdzi się do przygotowania porannej kawy, owsianki, chrupiących gofrów czy naleśników.

Napój owsiany Piątnicy Roślinnej wyróżnia się wyjątkowym smakiem i subtelnym aromatem. Doskonale pasuje do musli, kawy, smoothie, ale można go pić także prosto ze szklanki! Zawarty w napoju owies jest źródłem błonnika oraz wielu ważnych składników odżywczych, jak wapń, magnez czy żelazo.

Intensywne wsparcie gwarancją zainteresowania konsumentów

Napoje roślinne z Piątnicy zyskały już popularność i rozpoznawalność, o czym świadczy fakt, że Piątnica Roślinna została wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie RoślinnieJemy. Najwyższą jakość produktów gwarantuje Piątnica – marka ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów. Zaplanowana od 14 kwietnia br. kampania, realizowana w telewizji i digitalu, zapewni szerokie dotarcie z komunikatem i jest dodatkową gwarancją zainteresowania konsumentów.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=FUsvMn2clY0

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie „Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War Biuro prasowe
2024-07-03 | 15:05

„Chwalcie siebie!” przekonuje Oranżada Hellena i realizuje niezwykły mural w War

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił
Żywienie Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!
2024-07-03 | 15:00

Chrup wafle Familijne i wygraj rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem!

Spotkanie z ulubionymi postaciami z kultowych animacji, światowej klasy pokazy oraz pięć niezwykłych krain – to tylko część atrakcji jakie czekają na zwycięzcę loterii „Mus
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora

W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.