Komunikaty PR

OSM Piątnica powraca ze śpiewającą kampanią napojów roślinnych

2023-04-13  |  16:00
Biuro prasowe

OSM Piątnica wprowadza do oferty napojów roślinnych nowy wariant – migdałowy. Pojawieniu się nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa realizowana od 14 kwietnia do 21 maja 2023 r. Spoty promujące produkty Piątnicy Roślinnej emitowane będą w TV, digitalu oraz w mediach społecznościowych. Celem kampanii „Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu” jest podkreślenie ich pysznego smaku, różnorodności zastosowań, a także – zachęta do ich wypróbowania! 

Napoje Piątnicy Roślinnej mają wszystko co najlepsze: doskonały smak z wyczuwalnymi nutami głównych składników, idealną konsystencję, a także naturalny skład. Dostępne są w 2 wariantach: owsiane i migdałowe, w charakterystycznej butelce z rączką, która zapewnia wygodę używania i świeżość prosto z lodówki – no bo skąd!

Roślinna po naszemu, spróbuj po swojemu!

Nowością w ofercie Piątnicy jest Napój roślinny migdałowy, który charakteryzuje się kremową konsystencją i delikatnym smakiem z wyczuwalną nutą prażonych migdałów. Znakomicie sprawdzi się do przygotowania porannej kawy, owsianki, chrupiących gofrów czy naleśników.

Napój owsiany Piątnicy Roślinnej wyróżnia się wyjątkowym smakiem i subtelnym aromatem. Doskonale pasuje do musli, kawy, smoothie, ale można go pić także prosto ze szklanki! Zawarty w napoju owies jest źródłem błonnika oraz wielu ważnych składników odżywczych, jak wapń, magnez czy żelazo.

Intensywne wsparcie gwarancją zainteresowania konsumentów

Napoje roślinne z Piątnicy zyskały już popularność i rozpoznawalność, o czym świadczy fakt, że Piątnica Roślinna została wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie RoślinnieJemy. Najwyższą jakość produktów gwarantuje Piątnica – marka ciesząca się olbrzymim zaufaniem i lojalnością konsumentów. Zaplanowana od 14 kwietnia br. kampania, realizowana w telewizji i digitalu, zapewni szerokie dotarcie z komunikatem i jest dodatkową gwarancją zainteresowania konsumentów.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=FUsvMn2clY0

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.