Komunikaty PR

Owocowe karmelki z Wawelu w edycji limitowanej

2024-07-08  |  12:30
Biuro prasowe

X-PLODE -  to delikatnie musujący, owocowy cukierek, który świetnie orzeźwia w upalne dni i w czasie letnich szaleństw na plaży. Musujący X-PLODE jest dostępny w dwóch smakach: grejpfrut-ananas i cytryna-pomarańcza. Fruxy to z kolei nadziewane, mocno owocowe karmelki w dwóch egzotycznych wersjach smakowych: melon i mango. Ostatnie z tegorocznej edycji limitowanej - karmelki Kwaśne - zaskakują połączeniem owocowych smaków z lekko kwaśną nutą. Dostępne w dwóch orzeźwiających wariantach: cytrynowym i grejpfrutowym.

Nowe smaki karmelków  spotkamy w sklepach w całej Polsce w formie sprzedaży na wagę oraz opakowaniach kilogramowych. Dostępność karmelków z Wawelu w kartonach luzowych to wygodna forma komponowania dowolnego mixu różnorodnych smaków.

Sprawdzona receptura, ręczna produkcja

Warto podkreślić, że tradycja produkcji karmelków z Wawelu sięga ubiegłego wieku, kiedy to opracowana została pierwsza receptura popularnych do dziś Raczków i Kukułek. Od tamtej pory w stałym portfolio Wawelu można znaleźć: Raczki z orzechowo-kakaowym nadzieniem połączonym z rumową nutą,  Kukułki z kruchą skorupką karmelu i kakaowym nadzieniem oraz Fistaszkowe, czyli mocno orzechowe, o intensywnie pachnącym nadzieniu, oblane warstwą słodkiego, chrupiącego karmelu i Orzeźwiające  łączące w sobie smak mięty ze słodyczą karmelu. Swój wyjątkowy smak zawdzięczają wieloletniemu doświadczeniu firmy Wawel i jej pracowników - karmelarzy - produkujących te wyroby ręcznie na podstawie sprawdzonej wieloletniej receptury.

Dzięki wykorzystaniu ręcznych metod produkcji powstaje produkt, w którym krucha warstwa karmelu idealnie łączy się z pysznym nadzieniem. Przed zapakowaniem, mistrzowie procesu produkcji sprawdzają kształt i stopień napełnienia nadzienia, a także kruchość kultowych karmelków, aby były tak doskonałe jak zawsze. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.