Komunikaty PR

Owocowe karmelki z Wawelu w edycji limitowanej

2024-07-08  |  12:30
Biuro prasowe

X-PLODE -  to delikatnie musujący, owocowy cukierek, który świetnie orzeźwia w upalne dni i w czasie letnich szaleństw na plaży. Musujący X-PLODE jest dostępny w dwóch smakach: grejpfrut-ananas i cytryna-pomarańcza. Fruxy to z kolei nadziewane, mocno owocowe karmelki w dwóch egzotycznych wersjach smakowych: melon i mango. Ostatnie z tegorocznej edycji limitowanej - karmelki Kwaśne - zaskakują połączeniem owocowych smaków z lekko kwaśną nutą. Dostępne w dwóch orzeźwiających wariantach: cytrynowym i grejpfrutowym.

Nowe smaki karmelków  spotkamy w sklepach w całej Polsce w formie sprzedaży na wagę oraz opakowaniach kilogramowych. Dostępność karmelków z Wawelu w kartonach luzowych to wygodna forma komponowania dowolnego mixu różnorodnych smaków.

Sprawdzona receptura, ręczna produkcja

Warto podkreślić, że tradycja produkcji karmelków z Wawelu sięga ubiegłego wieku, kiedy to opracowana została pierwsza receptura popularnych do dziś Raczków i Kukułek. Od tamtej pory w stałym portfolio Wawelu można znaleźć: Raczki z orzechowo-kakaowym nadzieniem połączonym z rumową nutą,  Kukułki z kruchą skorupką karmelu i kakaowym nadzieniem oraz Fistaszkowe, czyli mocno orzechowe, o intensywnie pachnącym nadzieniu, oblane warstwą słodkiego, chrupiącego karmelu i Orzeźwiające  łączące w sobie smak mięty ze słodyczą karmelu. Swój wyjątkowy smak zawdzięczają wieloletniemu doświadczeniu firmy Wawel i jej pracowników - karmelarzy - produkujących te wyroby ręcznie na podstawie sprawdzonej wieloletniej receptury.

Dzięki wykorzystaniu ręcznych metod produkcji powstaje produkt, w którym krucha warstwa karmelu idealnie łączy się z pysznym nadzieniem. Przed zapakowaniem, mistrzowie procesu produkcji sprawdzają kształt i stopień napełnienia nadzienia, a także kruchość kultowych karmelków, aby były tak doskonałe jak zawsze. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.