Pączki, donaty i faworki – Tłusty Czwartek razem z Tesco

Najsłodszy czwartek w roku to doskonała okazja, aby przymknąć oko na kalorie i sięgnąć po ulubione pączki, faworki czy donaty. Mimo iż historia tego święta sięga setek lat wstecz, tradycja spożywania w tym czasie smacznych przekąsek pozostała z Polakami do dzisiaj. Popularne słodkości w atrakcyjnych cenach dostępne są w sklepach sieci Tesco już od 4-go lutego.
Tłustemu Czwartkowi niegdyś towarzyszyły liczne biesiady. Obecnie tego dnia nie celebruje się już tak hucznie, jednak zwyczaj jedzenia pączków i innych podobnych wypieków nadal z nami pozostał.
Z okazji tego wyjątkowego święta Tesco wzbogaciło swoją ofertę o nowe wypieki. Chociaż Tłusty Czwartek wypada w tym roku 11-lutego, to tradycyjne ciastka dostępne są w sklepach sieci już od początku miesiąca, ciesząc konsumentów różnorodnością kształtów, nadzienia, polewy czy też posypek.
Wielbicieli słodkich wypieków ucieszą atrakcyjne promocje, które w okresie od 04.02 do 11.02 obejmują m.in. faworki oraz tradycyjne pączki – również te w zbiorczych opakowaniach. Cena za pączka przy zakupie 12 sztuk to 0,37 zł, a przy 6 sztukach wynosi ona 0,50 zł. W promocyjnej ofercie dostępne są także donaty – wyroby z charakterystyczną dziurką, których cena w sklepach Tesco została obniżona o 20%.
W tym szczególnym dniu warto sprawić radość także najbliższym – np. podarowując im waniliowego Longa, pączka z nadzieniem, czy też ciastko, którego kształt mówi sam za siebie – słodkie „serce” o malinowym wypełnieniu.
Oprócz gotowych wyrobów cukierniczych, klienci Tesco mogą zaopatrzyć się w artykuły do samodzielnego wypiekania pączków w domu. Wystarczy dobrać jajka, mąkę, drożdże oraz ulubione dodatki, aby przygotować tego typu specjały we własnej kuchni. Dekorowanie może okazać się wspaniałą zabawą z dziećmi, ponieważ to w końcu one mają najbardziej kreatywne pomysły.
Oferta obowiązuje od 04.02 do 11.02.2021 roku, a więcej informacji na temat dostępnych produktów można znaleźć na stronie Tesco oraz w materiałach promocyjnych.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.