Komunikaty PR

Pączki, donaty i faworki – Tłusty Czwartek razem z Tesco

2021-02-09  |  13:40
Biuro prasowe

Najsłodszy czwartek w roku to doskonała okazja, aby przymknąć oko na kalorie i sięgnąć po ulubione pączki, faworki czy donaty. Mimo iż historia tego święta sięga setek lat wstecz, tradycja spożywania w tym czasie smacznych przekąsek pozostała z Polakami do dzisiaj. Popularne słodkości w atrakcyjnych cenach dostępne są w sklepach sieci Tesco już od 4-go lutego.

Tłustemu Czwartkowi niegdyś towarzyszyły liczne biesiady. Obecnie tego dnia nie celebruje się już tak hucznie, jednak zwyczaj jedzenia pączków i innych podobnych wypieków nadal z nami pozostał.

Z okazji tego wyjątkowego święta Tesco wzbogaciło swoją ofertę o nowe wypieki. Chociaż Tłusty Czwartek wypada w tym roku 11-lutego, to tradycyjne ciastka dostępne są w sklepach sieci już od początku miesiąca, ciesząc konsumentów różnorodnością kształtów, nadzienia, polewy czy też posypek.

Wielbicieli słodkich wypieków ucieszą atrakcyjne promocje, które w okresie od 04.02 do 11.02 obejmują m.in. faworki oraz tradycyjne pączki – również te w zbiorczych opakowaniach. Cena za pączka przy zakupie 12 sztuk to 0,37 zł, a przy 6 sztukach wynosi ona 0,50 zł. W promocyjnej ofercie dostępne są także donaty – wyroby z charakterystyczną dziurką, których cena w sklepach Tesco została obniżona o 20%.

W tym szczególnym dniu warto sprawić radość także najbliższym – np. podarowując im waniliowego Longa, pączka z nadzieniem, czy też ciastko, którego kształt mówi sam za siebie – słodkie „serce” o malinowym wypełnieniu.

Oprócz gotowych wyrobów cukierniczych, klienci Tesco mogą zaopatrzyć się w artykuły do samodzielnego wypiekania pączków w domu. Wystarczy dobrać jajka, mąkę, drożdże oraz ulubione dodatki, aby przygotować tego typu specjały we własnej kuchni. Dekorowanie może okazać się wspaniałą zabawą z dziećmi, ponieważ to w końcu one mają najbardziej kreatywne pomysły.

Oferta obowiązuje od 04.02 do 11.02.2021 roku, a więcej informacji na temat dostępnych produktów można znaleźć na stronie Tesco oraz w materiałach promocyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.