Komunikaty PR

Pascha Wielkanocna dla wegan

2020-04-14  |  18:25

Czy słodkości Wielkanocne mogą objeść się bez jajek czy mleka? Oczywiście! Takim przykładem jest pascha. To wielkanocny deser, który można dowolnie zmieniać i dostosowywać do preferencji domowników. To sprawia, że przyrządzenie jej w wersji wegańskiej nie stanowi problemu. Wege pascha zachwyci tradycyjne, ale też jarskie podniebienia. 

Wegańska pascha na stole

Coraz więcej osób wybiera roślinne zamienniki tradycyjnych potraw. Paschę również możemy stworzyć w wegańskiej odsłonie. Twaróg czy mleko krowie można zamienić na orzechy nerkowca i mleko migdałowe. Jedno jest pewne. W takiej aranżacji jest równie pyszna, co tradycyjna!

Składniki:
100 g orzechów nerkowca Bakal Naturalnie
100 g migdałów Nonpareil Bakal Naturalnie 
0,5 l mleka roślinnego najlepiej migdałowego 
2 duże łyżki kremu lub pasty kokosowej 
ziarna z 1 laski wanilii 
50 g żurawiny suszonej Bakal Naturalnie 
50 g fig suszonych Bakal Soft
20 g orzechów włoskich Chandler Bakal Naturalnie 
3 łyżki cukru  

Przygotowanie:
Orzechy nerkowca i migdały zalać mlekiem roślinnym i moczyć oko 3-4 godziny. Następnie wszystko przełożyć do blendera i zmiksować. Gotową masę przecisnąć przez gazę lub ściereczkę, aby pozbyć się nadmiaru płynu. Dodać żurawinę oraz posiekane orzechy i figi. Wszystko dobrze wymieszać z cukrem oraz pastą kokosową. Jeśli jest potrzeba, to można dodać więcej cukru. Gotową masę przełożyć do miski wyłożonej ścierką. Mocno docisnąć i włożyć na godzinę do zamrażalki. Po upływie tego czasu przełożyć paschę do lodówki najlepiej na całą noc. Wyłożyć gotowy deser na paterę.

Wegańska pascha – dlaczego jest wyjątkowa?

Pascha w wersji wegańskiej to ukłon w stronę tradycji, ale przy wykorzystaniu nowoczesnych receptur. Może być spożywana przez osoby nietolerujące laktozy oraz glutenu. Wegańska pascha jest równie prosta w przygotowaniu, jak jej tradycyjna wersja.

Wszystkie bakalie dostępne są na stronie: https://bakalsklep.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.