Komunikaty PR

Pasibus otwiera się w CH Focus

2024-08-13  |  11:32
Biuro prasowe

Od 23 sierpnia kultowa burgerownia Pasibus zaprasza do Focusa! Wywodząca się z Wrocławia marka, przebojem przecierająca od kilku lat kulinarne szlaki, właśnie otwiera swój drugi lokal w  Bydgoszczy. Oferta Pasibusa zaskoczy bydgoszczan smakami i nietypowymi połączeniami składników. Fanów dobrego jedzenia z pewnością urzeknie street menu z burgerami z wołowiną i autorskimi sosami. Tych wspaniałości będzie można spróbować już od piątku w nowym lokalu, położonym na 1. piętrze galerii.

 

Kultowa sieć burgerowni wywodząca się z tzw. street foodu - wkracza do Focusa. Sztandarowymi daniami Pasibusa są burgery przyrządzane na bazie autorskich sosów, zawsze ze świeżo mielonego mięsa i  oryginalnej bułki, a ich wyrazisty smak to jeden z rozpoznawalnych znaków marki. Goście odwiedzający nowo otwarty lokal w Focusie będą mogli spróbować m.in. klasycznego Włoskiego Pastucha z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Poczwórnego Smash Burgera z czterema smashowanymi, czyli  rozgniatanymi na rozgrzanym grillu, kotletami wołowymi, ostrego Gonzalesa z papryczkami jalapeno i nachosami, a także Awokadusa z guacamole, sosem musztardowo miodowym z orzechami czy Białego Wilka z duszoną cebulą, grillowanym boczkiem i  tymiankiem. Burgery dostępne są także w  wersji vege.

 

Pasibus serwuje również pożywne zestawy śniadaniowe, włapy, sałatkę, a także szeroki wybór dodatków w postaci frytek, batatów, kulek serowych, sosów czy nachosów. W menu burgerowni znajdują się także napoje (w tym autorska lemoniada i ice tea) oraz alkohole (m.in. własna marka piwa). Co miesiąc w karcie pojawia się zupełnie nowa propozycja – Burger Miesiąca, któremu nazwę nadają fani marki. Lokal o  powierzchni 87,02 mkw. ulokowany jest na I. piętrze, w strefie gastronomicznej w pobliżu restauracji McDonald’s.

 

– Cieszymy się, że już wkrótce kultowa burgerownia będzie dostępna dla klientów naszego centrum. Z  niecierpliwością czekamy na otwarcie Pasibusa i jesteśmy przekonani, że nowe miejsce kulinarne przyciągnie licznych gości. Obecność Pasibusa w Focusie to potwierdzenie wzmocnienia naszej oferty gastronomicznej. Kulinarna marka istnieje już w Bydgoszczy, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że na otwarcie drugiego lokalu w  naszym mieście wybrała centrum handlowe Focus – podkreśla Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

 

Polska sieć burgerowni narodziła się w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 14 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Olsztynie, Krakowie i Poznaniu.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody Biuro prasowe
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych
Żywienie Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
2024-12-31 | 10:00

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Wraz z nowym rokiem OSM Piątnica powraca z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości
Żywienie Ciasta na sylwestrowy stół
2024-12-30 | 14:50

Ciasta na sylwestrowy stół

Ile ciast potrzeba na świąteczno-noworoczny stół, aby domownicy byli zadowoleni? Wszystko zależy od liczby zaproszonych gości, ale jesteśmy pewni, że często wystarczy jedno ciasto,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.