Pasibus otwiera się w CH Focus
Od 23 sierpnia kultowa burgerownia Pasibus zaprasza do Focusa! Wywodząca się z Wrocławia marka, przebojem przecierająca od kilku lat kulinarne szlaki, właśnie otwiera swój drugi lokal w Bydgoszczy. Oferta Pasibusa zaskoczy bydgoszczan smakami i nietypowymi połączeniami składników. Fanów dobrego jedzenia z pewnością urzeknie street menu z burgerami z wołowiną i autorskimi sosami. Tych wspaniałości będzie można spróbować już od piątku w nowym lokalu, położonym na 1. piętrze galerii.
Kultowa sieć burgerowni wywodząca się z tzw. street foodu - wkracza do Focusa. Sztandarowymi daniami Pasibusa są burgery przyrządzane na bazie autorskich sosów, zawsze ze świeżo mielonego mięsa i oryginalnej bułki, a ich wyrazisty smak to jeden z rozpoznawalnych znaków marki. Goście odwiedzający nowo otwarty lokal w Focusie będą mogli spróbować m.in. klasycznego Włoskiego Pastucha z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Poczwórnego Smash Burgera z czterema smashowanymi, czyli rozgniatanymi na rozgrzanym grillu, kotletami wołowymi, ostrego Gonzalesa z papryczkami jalapeno i nachosami, a także Awokadusa z guacamole, sosem musztardowo miodowym z orzechami czy Białego Wilka z duszoną cebulą, grillowanym boczkiem i tymiankiem. Burgery dostępne są także w wersji vege.
Pasibus serwuje również pożywne zestawy śniadaniowe, włapy, sałatkę, a także szeroki wybór dodatków w postaci frytek, batatów, kulek serowych, sosów czy nachosów. W menu burgerowni znajdują się także napoje (w tym autorska lemoniada i ice tea) oraz alkohole (m.in. własna marka piwa). Co miesiąc w karcie pojawia się zupełnie nowa propozycja – Burger Miesiąca, któremu nazwę nadają fani marki. Lokal o powierzchni 87,02 mkw. ulokowany jest na I. piętrze, w strefie gastronomicznej w pobliżu restauracji McDonald’s.
– Cieszymy się, że już wkrótce kultowa burgerownia będzie dostępna dla klientów naszego centrum. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie Pasibusa i jesteśmy przekonani, że nowe miejsce kulinarne przyciągnie licznych gości. Obecność Pasibusa w Focusie to potwierdzenie wzmocnienia naszej oferty gastronomicznej. Kulinarna marka istnieje już w Bydgoszczy, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że na otwarcie drugiego lokalu w naszym mieście wybrała centrum handlowe Focus – podkreśla Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Polska sieć burgerowni narodziła się w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 14 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, Bydgoszczy, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Olsztynie, Krakowie i Poznaniu.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.