Komunikaty PR

Pawełek Duo Kokos i Peanut Butter – limitowane nowości od E.Wedel

2020-08-28  |  15:00
Biuro prasowe

W portfolio E.Wedel pojawił się kultowy baton w dwóch limitowanych odsłonach: Pawełek Duo Kokos oraz Pawełek Duo Peanut Butter. Nowości doskonale łączą oryginalną wedlowską czekoladę i rozpływające się w ustach nadzienie, a razem idealnie sprawdzą się jako słodkie przekąski. 

Sezonowe nowości od E.Wedel świetnie wpisują się w obowiązujące trendy, w których od kilku lat gustują konsumenci. 

Pawełek Duo Kokos to wariant, który stanowi wyjątkową kompozycję wedlowskich, czekoladowych połączeń. Baton został stworzony z dwóch rodzajów oryginalnej wedlowskiej czekolady: od spodu białej karmelowej, od góry – gorzkiej. Niezwykły smak powstał dzięki, idealnie skomponowanym proporcjom. Oryginalne połączenie dopełnia pyszny środek –aksamitne, rozpływające się w ustach nadzienie o smaku kokosowym.

Z kolei Pawełek Duo Penuat Butter został stworzony z myśląo wielbicielach słodko-słonych przekąsek. Tak jak każdy Pawełek Duo, nowy wariant łączy wedlowskie czekoladowe nuty smakowe. Delikatne nadzienie o smaku orzeszków ziemnych zostało zamknięte od spodu – klasyczną czekoladą gorzką, a od góry – białą karmelową. 

W stałej ofercie Pawełków znajdziemy aż pięć różnych smaków: czekoladowy, śmietankowy, advocat, toffee oraz caffe latte. Dodatkowo, rok temu do sprzedaży dołączył Pawełek Duo, który stanowi połączenie czekolady gorzkiej z białą karmelową. 

Na sklepowych półkach Pawełek Duo Kokos i Peanut Butter będą dostępne od końca sierpnia 2020 do wyczerpania zapasów.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Unsplash
2025-07-31 | 06:00

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

W raporcie Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi pisano o podwójnych standardach w polityce UE dotyczącej
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.