Komunikaty PR

Pełnia smaku VEGETA teraz w nowym opakowaniu!

2023-09-07  |  09:00

VEGETA to przyprawa Nr 1 w Europie*, która również w Polsce jest liderem sprzedaży i ikoną kategorii przypraw uniwersalnych. Teraz znajdziemy ją na sklepowych półkach w nowej, odświeżonej szacie graficznej.

Oryginalny smak od 1959 roku

Przyprawa VEGETA od lat króluje w polskich kuchniach i stanowi kulinarną inspirację. Niezależnie od tego, co przygotowujemy – VEGETA pomaga wydobyć z potraw maksimum smaku. To mieszanka przypraw i suszonych warzyw, która podkreśli smak zup, dań warzywnych i mięsnych, duszonych oraz grillowanych – zarówno prostych jak i tych bardziej wyszukanych posiłków.

Nowoczesny wizerunek opakowań VEGETA

Marka VEGETA stale się rozwija, odpowiadając na rosnące wymagania rynku i konsumentów, czego wynikiem jest odświeżenie grafiki opakowań. Bardziej dynamiczny i nowoczesny design jest spójny z dotychczasową szatą graficzną opakowań. Wprowadzone zmiany wyraźniej komunikują informacje produktowe, czyli między innymi dużą zawartość warzyw oraz ilość porcji zawartych w opakowaniu. Zostały wyeksponowane także benefity produktów ważne dla konsumentów, bo VEGETA to produkt odpowiedni dla wegan, niezawierający glutenu, bez dodatku konserwantów i aromatów. Produkty w nowej odsłonie są już dostępne w sklepach.

*„Na podstawie danych NielsenlQ RMS dla kategorii „Przyprawy suszone (suche)” (zdefiniowanej przez Podravkę) za okres dwunastu miesięcy kończący się we wrześniu 2022 r. dla trzydziestu (30) krajów europejskich (Austria, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria , Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Holandia, Macedonia Północna, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria , Ukraina) całkowity rynek detaliczny według lokalnej specyfiki. Copyright 2023, Nielsen Consumer LLC, all rights reserved.”

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.