Komunikaty PR

Pełnia smaku VEGETA teraz w nowym opakowaniu!

2023-09-07  |  09:00

VEGETA to przyprawa Nr 1 w Europie*, która również w Polsce jest liderem sprzedaży i ikoną kategorii przypraw uniwersalnych. Teraz znajdziemy ją na sklepowych półkach w nowej, odświeżonej szacie graficznej.

Oryginalny smak od 1959 roku

Przyprawa VEGETA od lat króluje w polskich kuchniach i stanowi kulinarną inspirację. Niezależnie od tego, co przygotowujemy – VEGETA pomaga wydobyć z potraw maksimum smaku. To mieszanka przypraw i suszonych warzyw, która podkreśli smak zup, dań warzywnych i mięsnych, duszonych oraz grillowanych – zarówno prostych jak i tych bardziej wyszukanych posiłków.

Nowoczesny wizerunek opakowań VEGETA

Marka VEGETA stale się rozwija, odpowiadając na rosnące wymagania rynku i konsumentów, czego wynikiem jest odświeżenie grafiki opakowań. Bardziej dynamiczny i nowoczesny design jest spójny z dotychczasową szatą graficzną opakowań. Wprowadzone zmiany wyraźniej komunikują informacje produktowe, czyli między innymi dużą zawartość warzyw oraz ilość porcji zawartych w opakowaniu. Zostały wyeksponowane także benefity produktów ważne dla konsumentów, bo VEGETA to produkt odpowiedni dla wegan, niezawierający glutenu, bez dodatku konserwantów i aromatów. Produkty w nowej odsłonie są już dostępne w sklepach.

*„Na podstawie danych NielsenlQ RMS dla kategorii „Przyprawy suszone (suche)” (zdefiniowanej przez Podravkę) za okres dwunastu miesięcy kończący się we wrześniu 2022 r. dla trzydziestu (30) krajów europejskich (Austria, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria , Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Holandia, Macedonia Północna, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria , Ukraina) całkowity rynek detaliczny według lokalnej specyfiki. Copyright 2023, Nielsen Consumer LLC, all rights reserved.”

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach Biuro prasowe
2024-07-02 | 11:00

Świadome wybory żywieniowe Polaków. Naturalne składniki nadal w trendach

Świadomość konsumentów w kwestii odżywiania rośnie w szybkim tempie, co potwierdzają wyraźne trendy z ostatnich lat[i]. Polacy coraz uważniej analizują składy
Żywienie Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
2024-06-28 | 10:00

Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2

Chociaż mleko A2A2 – w przeciwieństwie do krajów zachodnich – nie jest jeszcze powszechnie dostępne w naszym kraju, dotychczasowe działania w ramach
Żywienie Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.