Pełnia smaku VEGETA teraz w nowym opakowaniu!
VEGETA to przyprawa Nr 1 w Europie*, która również w Polsce jest liderem sprzedaży i ikoną kategorii przypraw uniwersalnych. Teraz znajdziemy ją na sklepowych półkach w nowej, odświeżonej szacie graficznej.
Oryginalny smak od 1959 roku
Przyprawa VEGETA od lat króluje w polskich kuchniach i stanowi kulinarną inspirację. Niezależnie od tego, co przygotowujemy – VEGETA pomaga wydobyć z potraw maksimum smaku. To mieszanka przypraw i suszonych warzyw, która podkreśli smak zup, dań warzywnych i mięsnych, duszonych oraz grillowanych – zarówno prostych jak i tych bardziej wyszukanych posiłków.
Nowoczesny wizerunek opakowań VEGETA
Marka VEGETA stale się rozwija, odpowiadając na rosnące wymagania rynku i konsumentów, czego wynikiem jest odświeżenie grafiki opakowań. Bardziej dynamiczny i nowoczesny design jest spójny z dotychczasową szatą graficzną opakowań. Wprowadzone zmiany wyraźniej komunikują informacje produktowe, czyli między innymi dużą zawartość warzyw oraz ilość porcji zawartych w opakowaniu. Zostały wyeksponowane także benefity produktów ważne dla konsumentów, bo VEGETA to produkt odpowiedni dla wegan, niezawierający glutenu, bez dodatku konserwantów i aromatów. Produkty w nowej odsłonie są już dostępne w sklepach.
*„Na podstawie danych NielsenlQ RMS dla kategorii „Przyprawy suszone (suche)” (zdefiniowanej przez Podravkę) za okres dwunastu miesięcy kończący się we wrześniu 2022 r. dla trzydziestu (30) krajów europejskich (Austria, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria , Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Holandia, Macedonia Północna, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria , Ukraina) całkowity rynek detaliczny według lokalnej specyfiki. Copyright 2023, Nielsen Consumer LLC, all rights reserved.”
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.