Komunikaty PR

Pełnia smaku VEGETA teraz w nowym opakowaniu!

2023-09-07  |  09:00

VEGETA to przyprawa Nr 1 w Europie*, która również w Polsce jest liderem sprzedaży i ikoną kategorii przypraw uniwersalnych. Teraz znajdziemy ją na sklepowych półkach w nowej, odświeżonej szacie graficznej.

Oryginalny smak od 1959 roku

Przyprawa VEGETA od lat króluje w polskich kuchniach i stanowi kulinarną inspirację. Niezależnie od tego, co przygotowujemy – VEGETA pomaga wydobyć z potraw maksimum smaku. To mieszanka przypraw i suszonych warzyw, która podkreśli smak zup, dań warzywnych i mięsnych, duszonych oraz grillowanych – zarówno prostych jak i tych bardziej wyszukanych posiłków.

Nowoczesny wizerunek opakowań VEGETA

Marka VEGETA stale się rozwija, odpowiadając na rosnące wymagania rynku i konsumentów, czego wynikiem jest odświeżenie grafiki opakowań. Bardziej dynamiczny i nowoczesny design jest spójny z dotychczasową szatą graficzną opakowań. Wprowadzone zmiany wyraźniej komunikują informacje produktowe, czyli między innymi dużą zawartość warzyw oraz ilość porcji zawartych w opakowaniu. Zostały wyeksponowane także benefity produktów ważne dla konsumentów, bo VEGETA to produkt odpowiedni dla wegan, niezawierający glutenu, bez dodatku konserwantów i aromatów. Produkty w nowej odsłonie są już dostępne w sklepach.

*„Na podstawie danych NielsenlQ RMS dla kategorii „Przyprawy suszone (suche)” (zdefiniowanej przez Podravkę) za okres dwunastu miesięcy kończący się we wrześniu 2022 r. dla trzydziestu (30) krajów europejskich (Austria, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria , Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Holandia, Macedonia Północna, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria , Ukraina) całkowity rynek detaliczny według lokalnej specyfiki. Copyright 2023, Nielsen Consumer LLC, all rights reserved.”

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.