Pepsi Mango dołącza do odświeżonej rodziny wariantów smakowych Pepsi
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_988004994,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
W tym roku PepsiCo najsilniej w swojej historii działań promocyjnych stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych – obecnie firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. W ten sposób marka odpowiada na oczekiwania konsumentów, którzy lubią smak coli, chcą ograniczać spożycie cukru w napojach i są otwarci na nowe połączenia smakowe. Oprócz nowego smaku producent odświeża wizualnie całą rodzinę wariantów smakowych oraz Pepsi MAX i oferuje zupełnie nowe opakowania, o czym mówią aktualne kampanie mediowe dla Pepsi MAX oraz Pepsi Mango.
Jak wynika z raportu Ipsos Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków[1], aż 33% badanych aktywnie próbuje zredukować konsumpcję cukru. Tendencję tę widać również w decyzjach zakupowych konsumentów – aż 48% z nich sięga po napoje z niską lub zerową zawartości cukru. Najnowsze cole smakowe Pepsi, obejmujące Mango oraz Raspberry, wchodzą w skład dynamicznie rozwijającego się segmentu bezcukrowych napojów, sygnowanego hasłem „Maksimum smaku, zero cukru”.
– Pepsi to marka, która unika nudy i stawia na urozmaicenie. Wiemy, że smak klasycznej Pepsi jest absolutnie ponadczasowy, jednakże dostrzegamy rosnącą otwartość na nowe smaki wśród konsumentów. Chęć spróbowania nowości może być kluczowym elementem decyzji zakupowej – powiedział Michał Machaj, kierownik marki Pepsi w PepsiCo. – Pepsi o smaku mango to bezpośrednia odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Dostrzegliśmy nadzwyczaj silne zainteresowanie tą propozycją i wyjątkowo pozytywne reakcje konsumentów. Wierzymy, że jest to doskonały dodatek do rodziny uwzględniającej również Pepsi Lime oraz Pepsi Wild Cherry – dodał Michał Machaj.
Nowe opakowania
Kolejną nowością są opakowania oraz odświeżenie wizualizacji dla wszystkich wariantów smakowych Pepsi MAX. To przede wszystkim wyjątkowa „zakręcona” butelka AXL, która zdecydowanie wyróżnia się na półce, intryguje i zachęca do zakupu. Co równie ważne, nowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu. Oprócz butelek producent zachęca konsumentów do zakupu Pepsi bezcukrowych w aluminiowych puszkach (standard oraz sleek), które pokryte zostały eleganckim, matowym wykończeniem. Nowe atrakcyjne i czytelne grafiki ułatwiają konsumentom identyfikację wariantów smakowych oraz podkreślają bezcukrowość napoju.
Silna kampania 360°
2020 to rok bardzo silnych kampanii dla Pepsi bezcukrowych. Już od lutego trwa kampania Pepsi MAX, podczas gdy od kwietnia ruszyła Pepsi Mango. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji (https://www.youtube.com/watch?v=kYH5AfIRrsg), mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram), współpracę z influencerami (m. in. Jakobem Koselem, Martą Wierzbicką, Adamem Wiejakiem, Wiktorią Gąsiewską, czy Taste of Warsaw), promocję outdoorową, jak również specjalne materiały POS. Lokalizację spotu reklamowego przeprowadziła agencja BBDO, a formaty cyfrowe przygotowała agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiada OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
[1] https://www.ipsos.com/pl-pl/trendy-w-zwyczajach-zywieniowych-food-trends
![Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_46495063,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
![Ciasta na sylwestrowy stół](/files/_uploaded/glownekonf_1223549995,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Ciasta na sylwestrowy stół
![Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]](/files/_uploaded/glownekonf_974598057,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Dom i ogród
![](/files/1922771799/majdan-dom-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
![](/files/1922771799/kmon-karpinska-seniorzy-foto2-1,w_133,_small.jpg)
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
![](/files/1922771799/podanie-ma-znaczenie-foto,w_133,_small.jpg)
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.