Pepsi Mango dołącza do odświeżonej rodziny wariantów smakowych Pepsi

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
W tym roku PepsiCo najsilniej w swojej historii działań promocyjnych stawia na rozwój segmentu produktów bezcukrowych – obecnie firma poszerza ogólnopolską ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. W ten sposób marka odpowiada na oczekiwania konsumentów, którzy lubią smak coli, chcą ograniczać spożycie cukru w napojach i są otwarci na nowe połączenia smakowe. Oprócz nowego smaku producent odświeża wizualnie całą rodzinę wariantów smakowych oraz Pepsi MAX i oferuje zupełnie nowe opakowania, o czym mówią aktualne kampanie mediowe dla Pepsi MAX oraz Pepsi Mango.
Jak wynika z raportu Ipsos Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków[1], aż 33% badanych aktywnie próbuje zredukować konsumpcję cukru. Tendencję tę widać również w decyzjach zakupowych konsumentów – aż 48% z nich sięga po napoje z niską lub zerową zawartości cukru. Najnowsze cole smakowe Pepsi, obejmujące Mango oraz Raspberry, wchodzą w skład dynamicznie rozwijającego się segmentu bezcukrowych napojów, sygnowanego hasłem „Maksimum smaku, zero cukru”.
– Pepsi to marka, która unika nudy i stawia na urozmaicenie. Wiemy, że smak klasycznej Pepsi jest absolutnie ponadczasowy, jednakże dostrzegamy rosnącą otwartość na nowe smaki wśród konsumentów. Chęć spróbowania nowości może być kluczowym elementem decyzji zakupowej – powiedział Michał Machaj, kierownik marki Pepsi w PepsiCo. – Pepsi o smaku mango to bezpośrednia odpowiedź na oczekiwania konsumentów. Dostrzegliśmy nadzwyczaj silne zainteresowanie tą propozycją i wyjątkowo pozytywne reakcje konsumentów. Wierzymy, że jest to doskonały dodatek do rodziny uwzględniającej również Pepsi Lime oraz Pepsi Wild Cherry – dodał Michał Machaj.
Nowe opakowania
Kolejną nowością są opakowania oraz odświeżenie wizualizacji dla wszystkich wariantów smakowych Pepsi MAX. To przede wszystkim wyjątkowa „zakręcona” butelka AXL, która zdecydowanie wyróżnia się na półce, intryguje i zachęca do zakupu. Co równie ważne, nowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu. Oprócz butelek producent zachęca konsumentów do zakupu Pepsi bezcukrowych w aluminiowych puszkach (standard oraz sleek), które pokryte zostały eleganckim, matowym wykończeniem. Nowe atrakcyjne i czytelne grafiki ułatwiają konsumentom identyfikację wariantów smakowych oraz podkreślają bezcukrowość napoju.
Silna kampania 360°
2020 to rok bardzo silnych kampanii dla Pepsi bezcukrowych. Już od lutego trwa kampania Pepsi MAX, podczas gdy od kwietnia ruszyła Pepsi Mango. Obejmuje ona działania reklamowe w telewizji (https://www.youtube.com/watch?v=kYH5AfIRrsg), mediach społecznościowych (YouTube, Facebook i Instagram), współpracę z influencerami (m. in. Jakobem Koselem, Martą Wierzbicką, Adamem Wiejakiem, Wiktorią Gąsiewską, czy Taste of Warsaw), promocję outdoorową, jak również specjalne materiały POS. Lokalizację spotu reklamowego przeprowadziła agencja BBDO, a formaty cyfrowe przygotowała agencja Artegence. Za zakup mediów odpowiada OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
[1] https://www.ipsos.com/pl-pl/trendy-w-zwyczajach-zywieniowych-food-trends

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
Grzegorz Skawiński i Waldemar Tkaczyk na co dzień mieszkają w Trójmieście, niedaleko Opery Leśnej. W całej swojej karierze muzycy zespołu Kombii zagrali w sopockim amfiteatrze kilkadziesiąt razy, ale jak zaznaczają – przed każdym kolejnym występem towarzyszą im duże emocje. W tym roku świętują 50-lecie współpracy, a podczas Polsat Hit Festiwal będzie można ich usłyszeć w koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki”.
Media
Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.