Komunikaty PR

PEPSI TWIST WRÓCIŁO NA PÓŁKI SKLEPOWE

2024-11-20  |  10:00
Biuro prasowe

Pepsi Twist powraca na polski rynek z nowym logo i ekscytującą nowością! Kultowy napój, który łączy orzeźwiający smak Pepsi ze smakiem cytryny, wraca w odświeżonej odsłonie wizualnej, spójnej z globalnym rebrandingiem. Nowością w portfolio marki jest Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny – idealna propozycja dla osób poszukujących alternatyw. To oferta, która zadowoli zarówno fanów klasyki, jak i miłośników subtelnych twistów w smaku. Pepsi Twist jest już dostępna w sieci sklepów Żabka, a pełna sprzedaż ruszy w grudniu. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny zadebiutuje na rynku już 4 grudnia.

Pepsi Twist to unikalne połączenie tradycyjnego smaku Pepsi z nutą świeżej, soczystej cytryny, tworzące duet na każdą okazję. To takie proste - jak ketchup i frytki czy dżem i masło orzechowe, tak Pepsi i smak cytryny to propozycja idealnie do siebie pasujących smaków. Nowość pojawi się również w wariancie Zero Cukru, oferując ten sam pyszny cytrynowy smak, ale bez dodatku cukru.

Pepsi Twist to wariant, na który nasi konsumenci czekali z niecierpliwością. O powrót tego kultowego smaku pytali nas w wiadomościach prywatnych i komentarzach, dzieląc się wspomnieniami oraz oczekiwaniem na jego ponowną obecność na rynku. Wiedząc, jak ważny jest dla nich ten smak, zdecydowaliśmy się przywrócić Pepsi Twist, odpowiadając na ich potrzeby i sentyment. Dodatkowo portfolio uzupełnia Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny, dzięki czemu każdy – niezależnie od preferencji – może cieszyć się wyjątkowym połączeniem orzeźwiającej Pepsi i cytrynowej nuty – mówi Zofia Kopczyńska, Senior Brand Manager Pepsi Zero.

Nowość od Pepsi wyróżnia się również nowoczesnym designem. Stylowe opakowanie z motywem cytryny przyciąga uwagę i odświeża wizerunek napoju, nawiązując do jego cytrynowego charakteru. Pepsi Twist będzie dostępna od 20 listopada w sieci sklepów Żabka, a w grudniu trafi do szerokiej sprzedaży w całej Polsce. Z kolei Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny pojawi się w sieci sklepów Żabka od 4 grudnia. Spróbuj kultowego smaku w nowej odsłonie i odkryj orzeźwiający twist Pepsi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.