Pfeifer & Langen kontynuuje wsparcie na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych
Producent marki Diamant, firma Pfeifer & Langen Polska, po raz kolejny wesprze organizację dobroczynną, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Firma zrezygnowała z zakupu prezentów dla klientów oraz kontrahentów, a przeznaczone na nie pieniądze przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.
– Co roku kupujemy łącznie około 600 upominków dla naszych klientów i kontrahentów. To bardzo popularny zwyczaj w naszej branży i zarazem symboliczne podziękowanie za kolejny rok udanej współpracy. Jednak wszyscy zdajemy sobie sprawę, że są osoby, które bardziej potrzebują naszego wsparcia. Dlatego zdecydowaliśmy się przeznaczyć te środki na pomoc dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Wierzymy, że nasi klienci to zrozumieją, docenią, a może nawet pójdą za naszym przykładem – mówi Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Pfeifer & Langen.
To nie pierwszy raz, kiedy Pfeifer & Langen Polska wspiera SOS Wioski Dziecięce. Wcześniej firma pomagała Stowarzyszeniu w ramach akcji Drobna, Wielka Moc oraz Słodkie Łączy na Święta. Producent cukru Diamant przekazał wsparcie finansowe oraz wcielił się w rolę Świętego Mikołaja, który podarował dzieciom wymarzone prezenty. Zostały one przygotowane w odpowiedzi na ich poruszające listy. Ponadto podopieczni Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce wzięli udział w mikołajkowych i wielkanocnych warsztatach, podczas których dzieci przygotowywały słodkie wypieki.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi oraz tymi z rodzin w kryzysie w ramach Programu Umacniania Rodziny – "SOS Rodzinie". Działa ona w Polsce od 1984 r. i ma pod opieką 1566 dzieci i młodzieży. Jest też częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages działającej w 137 krajach. Polskie Stowarzyszenie wspiera także dzieci i ich rodziny w trudnej sytuacji w Zimbabwe i Kamerunie.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.