Pfeifer & Langen kontynuuje wsparcie na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych
Producent marki Diamant, firma Pfeifer & Langen Polska, po raz kolejny wesprze organizację dobroczynną, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Firma zrezygnowała z zakupu prezentów dla klientów oraz kontrahentów, a przeznaczone na nie pieniądze przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.
– Co roku kupujemy łącznie około 600 upominków dla naszych klientów i kontrahentów. To bardzo popularny zwyczaj w naszej branży i zarazem symboliczne podziękowanie za kolejny rok udanej współpracy. Jednak wszyscy zdajemy sobie sprawę, że są osoby, które bardziej potrzebują naszego wsparcia. Dlatego zdecydowaliśmy się przeznaczyć te środki na pomoc dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Wierzymy, że nasi klienci to zrozumieją, docenią, a może nawet pójdą za naszym przykładem – mówi Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Pfeifer & Langen.
To nie pierwszy raz, kiedy Pfeifer & Langen Polska wspiera SOS Wioski Dziecięce. Wcześniej firma pomagała Stowarzyszeniu w ramach akcji Drobna, Wielka Moc oraz Słodkie Łączy na Święta. Producent cukru Diamant przekazał wsparcie finansowe oraz wcielił się w rolę Świętego Mikołaja, który podarował dzieciom wymarzone prezenty. Zostały one przygotowane w odpowiedzi na ich poruszające listy. Ponadto podopieczni Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce wzięli udział w mikołajkowych i wielkanocnych warsztatach, podczas których dzieci przygotowywały słodkie wypieki.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi oraz tymi z rodzin w kryzysie w ramach Programu Umacniania Rodziny – "SOS Rodzinie". Działa ona w Polsce od 1984 r. i ma pod opieką 1566 dzieci i młodzieży. Jest też częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages działającej w 137 krajach. Polskie Stowarzyszenie wspiera także dzieci i ich rodziny w trudnej sytuacji w Zimbabwe i Kamerunie.
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.