Komunikaty PR

Pfeifer & Langen kontynuuje wsparcie na rzecz SOS Wiosek Dziecięcych

2023-12-13  |  09:00
Biuro prasowe

Producent marki Diamant, firma Pfeifer & Langen Polska, po raz kolejny wesprze organizację dobroczynną, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Firma zrezygnowała z zakupu prezentów dla klientów oraz kontrahentów, a przeznaczone na nie pieniądze przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.

Co roku kupujemy łącznie około 600 upominków dla naszych klientów i kontrahentów. To bardzo popularny zwyczaj w naszej branży i zarazem symboliczne podziękowanie za kolejny rok udanej współpracy. Jednak wszyscy zdajemy sobie sprawę, że są osoby, które bardziej potrzebują naszego wsparcia. Dlatego zdecydowaliśmy się przeznaczyć te środki na pomoc dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Wierzymy, że nasi klienci to zrozumieją, docenią, a może nawet pójdą za naszym przykładem – mówi Paweł Maciejewski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Pfeifer & Langen.

To nie pierwszy raz, kiedy Pfeifer & Langen Polska wspiera SOS Wioski Dziecięce. Wcześniej firma pomagała Stowarzyszeniu w ramach akcji Drobna, Wielka Moc oraz Słodkie Łączy na Święta. Producent cukru Diamant przekazał wsparcie finansowe oraz wcielił się w rolę Świętego Mikołaja, który podarował dzieciom wymarzone prezenty. Zostały one przygotowane w odpowiedzi na ich poruszające listy. Ponadto podopieczni Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce wzięli udział w mikołajkowych i wielkanocnych warsztatach, podczas których dzieci przygotowywały słodkie wypieki.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi oraz tymi z rodzin w kryzysie w ramach Programu Umacniania Rodziny – "SOS Rodzinie". Działa ona w Polsce od 1984 r. i ma pod opieką 1566 dzieci i młodzieży. Jest też częścią międzynarodowej organizacji SOS Children’s Villages działającej w 137 krajach. Polskie Stowarzyszenie wspiera także dzieci i ich rodziny w trudnej sytuacji w Zimbabwe i Kamerunie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.