Komunikaty PR

Piątnica inspiruje! Przepisy na błyskawiczne i oryginalne pasty śniadaniowe

2022-03-17  |  14:35
Biuro prasowe

Pożywne i smaczne śniadanie w 15 minut? Z przepisami na wyjątkowe pasty na bazie serków Twój Smak z Piątnicy to możliwe! Zainspiruj się naszymi pomysłami i przygotuj pyszne pasty w kwadrans! Na wytrawnie lub na słodko. Przepisy przygotował i poleca Jerzy Marszałek, Szef Kuchni Piątnica.

Oryginalna pasta szpinakowa

Przygotowanie: 15 min. Porcje: 4

Składniki:

·200 g szpinaku

·70 g orzechów nerkowca namoczonych w gorącej wodzie

·200 g Serka śmietankowego Twój Smak Aksamitny z Piątnicy

·1 jajko ugotowane na twardo

·25 g płatków drożdżowych

·sól, pieprz

·sok z cytryny

 

Wykonanie:
Szpinak zmiksuj z orzechami nerkowca, następnie dodaj Serek Twój Smak Aksamitny i płatki drożdżowe, całość wymieszaj. Na końcu dodaj pokrojone w drobną kostkę jajko. Dopraw do smaku solą, pieprzem i sokiem z cytryny.
Smacznego!        

 

Pasta z ciecierzycą i jabłkiem

Przygotowanie: 15 min. Porcje: 4

Składniki:

·100 g gotowanej ciecierzycy

·200 g Serka śmietankowego Twój Smak z Piątnicy

·1 jabłko

·pół łyżeczki soku z cytryny

·szczypta cynamonu do smaku

·30 g żurawiny

·20 ml Napoju owsianego Piątnica Roślinna
 

Wykonanie:
Jabłko upiecz w temp. 200°C, a następnie zmiksuj. Ciecierzycę zmiksuj. Wszystkie składniki wymieszaj ze sobą, na końcu dodaj żurawinę. Pastę włóż do lodówki, żeby się schłodziła.
Smacznego!

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.