Komunikaty PR

Piątnica Roślinna wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie Rośl

2023-03-03  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Piątnica Roślinna została zwycięzcą plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022. Do konkursu zgłoszono ponad 120 produktów, z czego 60 zostało nominowanych w pięciu różnych kategoriach. Najlepsze produkty wskazali konsumenci, oddając łącznie ponad 5500 głosów. 23 lutego, podczas uroczystego finału, laureatom  wręczone zostały nagrody – Statuetki z widelcem symbolizujące najwyższą jakość i zaufanie konsumentów.


Piątnica Roślinna - Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022

Marka Piątnica Roślinna zadebiutowała na początku 2022 r., oferując najwyższej jakości  napoje  roślinne o prostym składzie i pysznym smaku, które doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie używane jest tradycyjne mleko. Świetnie pasują do kawy, płatków, koktajli i wypieków. Napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.

Napoje Piątnicy Roślinnej szybko zyskały rozpoznawalność oraz uznanie konsumentów, co potwierdzają wyniki plebiscytu RoślinnieJemy i wybór Piątnicy Roślinnej Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022.

Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku RoślinnieJemy

Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku organizowany jest od pięciu lat w ramach kampanii RoślinnieJemy. Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszych roślinnych nowości minionego roku w pięciu kategoriach: Najlepszy Produkt, Game Changer, Nowa Marka, Debiut Gastronomiczny oraz Produkt dla Profesjonalistów. Kampania RoślinnieJemy to inicjatywa, która ma wspierać firmy w reagowaniu na zmieniające się potrzeby konsumentów poprzez promocję nowych, roślinnych produktów i dań.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.