Komunikaty PR

Piątnica Roślinna wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie Rośl

2023-03-03  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Piątnica Roślinna została zwycięzcą plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022. Do konkursu zgłoszono ponad 120 produktów, z czego 60 zostało nominowanych w pięciu różnych kategoriach. Najlepsze produkty wskazali konsumenci, oddając łącznie ponad 5500 głosów. 23 lutego, podczas uroczystego finału, laureatom  wręczone zostały nagrody – Statuetki z widelcem symbolizujące najwyższą jakość i zaufanie konsumentów.


Piątnica Roślinna - Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022

Marka Piątnica Roślinna zadebiutowała na początku 2022 r., oferując najwyższej jakości  napoje  roślinne o prostym składzie i pysznym smaku, które doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie używane jest tradycyjne mleko. Świetnie pasują do kawy, płatków, koktajli i wypieków. Napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.

Napoje Piątnicy Roślinnej szybko zyskały rozpoznawalność oraz uznanie konsumentów, co potwierdzają wyniki plebiscytu RoślinnieJemy i wybór Piątnicy Roślinnej Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022.

Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku RoślinnieJemy

Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku organizowany jest od pięciu lat w ramach kampanii RoślinnieJemy. Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszych roślinnych nowości minionego roku w pięciu kategoriach: Najlepszy Produkt, Game Changer, Nowa Marka, Debiut Gastronomiczny oraz Produkt dla Profesjonalistów. Kampania RoślinnieJemy to inicjatywa, która ma wspierać firmy w reagowaniu na zmieniające się potrzeby konsumentów poprzez promocję nowych, roślinnych produktów i dań.

 

 

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.