Komunikaty PR

Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą od OLE!

2021-02-22  |  12:39
Biuro prasowe

Pieczarki marynowane OLE! przygotowywane są w słoiku razem z marchewką i cebulą. W tym niepozornym trio drzemie spektrum smaków i aromatów tylko czekających na odkrycie. Taka kompozycja to idealne połączenie słodyczy marchewki, lekkiej ostrości cebulki, delikatnego smaku pieczarek, podbitych dodatkowo akompaniamentem idealnie wyważonej zalewy. Wszystko to daje jedyne w swoim rodzaju połączenie, którego nie może zabraknąć w Twojej kuchni.

 

Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE! to uniwersalna propozycja, której zakres zastosowań jest naprawdę szeroki, dlatego z pewnością można stwierdzić, że to wybór, który zachwyci każdego! Pieczarki wykorzystaj na zimno jako dodatek do sałatek, czy koreczków. Zrób na ich bazie sos, albo dodaj je do dań na ciepło, np. leczo, które na pierwszy rzut oka, może nie wydaje się oczywistą propozycją, ale gdy już raz się przekonasz...nigdy więcej nie zabraknie u Ciebie tego produktu od OLE!

 

Pieczarki  marynowane z marchewką i cebulą OLE! łączą w sobie fuzję smaku i wielozadaniowości. Z jednej strony podsycą smak dobrze znanych Ci dań, z drugiej, mogą stanowić ich główny składnik, który zasmakuje każdemu, kto ceni sobie jakość i kompozycję wyjątkowych aromatów. 

Inspiruj się OLE! i poznaj propozycje na dania z dodatkiem marynowanych pieczarek z marchewką
i cebulą od OLE!. Odkryj smakowite Leczo w stylu OoooLE! - znajdziesz je w naszym PRZEPIŚNIKU: http://wole-ole.pl/recipes/leczo/

 

________________________________________

Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE!
Pojemność: 305 ml
Cena: ok. 8 zł

 

Więcej na: www.wole-ole.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie Biuro prasowe
2024-04-30 | 13:20

Pizza Hut w CH Focus znów otwarta po remoncie

Jedno z popularnych miejsc na gastronomicznej mapie Bydgoszczy ponownie otwarte. Po gruntownym remoncie otworzyła się w CH Focus kultowa restauracja Pizza Hut. Nowy, ładniejszy lokal przyjmuje
Żywienie Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
2024-04-30 | 11:00

Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie

Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w
Żywienie Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla
2024-04-30 | 11:00

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.