Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE! - dla najbardziej wymagających
Odkryj wyjątkowy, grzybowy dodatek do wielu dań – marynowane Pieczarki OLE! z dodatkiem marchewki i cebuli. Całość gwarantuje potrawie niepowtarzalny smak. Przekąska została starannie zamknięta w poręcznym słoiczku, dzięki czemu jest gotowa do użycia zawsze, gdy masz na nią ochotę.
Pieczarki marynowane z marchewką i cebulką OLE! oferują nie tylko wyjątkowy smak, ale także nieograniczone możliwości kulinarne. Ich szerokie spektrum zastosowań sprawia, że są niezastąpione w różnorodnych kompozycjach kulinarnych. Możesz używać ich jako dodatek do dań mięsnych czy rybnych, nadając im wyjątkowego charakteru i głębi smaku. Możesz również podać je jako samodzielną przekąskę na imprezach i spotkaniach ze znajomymi. Ich intensywny smak i chrupkość będą z pewnością docenione przez Twoich gości.
Pieczarki OLE! to gwarancja najwyższej jakości. Starannie wyselekcjonowane grzyby, marchewka i soczysta cebula są starannie marynowane w aromatycznej zalewie z subtelną nutą gorczycy.
Odkryj smak, który zadowoli nawet najbardziej wymagające podniebienia.
Poznaj inspiracje z wykorzystaniem Pieczarek OLE!, które dostępne są w PRZEPIŚNIKU OLE!. Zaskocz Twoich znajomych serwując Śledzie z Pieczarkami marynowanymi z marchewką i cebulą OLE! i miechunką: https://bit.ly/432jGH8.
Więcej na: www.wole-ole.pl
Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE!
Pojemność: 305 ml
Cena: około 7 zł
Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski
Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.