Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą – klasycznie i wyjątkowo z OLE!
Jeśli chcesz, by Twoje potrawy nabrały znakomitego smaku i aromatu, by wyróżniały się nietuzinkowym oddziaływaniem na zmysły i przyciągały apetycznym wyglądem – wypróbuj Pieczarek marynowane z marchewką i cebulą OLE!. Niech rozgoszczą się na dłużej w Twojej kuchni!
Doskonała zalewa, w której skąpane są pieczarki, wzbogacona o słodycz marchewki oraz ostro-gorzki smak cebuli świetnie dopełni smak Twojej potrawy, nadając jej wyrazistego aromatycznego bukietu. Połączenie tak znakomitych składników z pewnością zachwyci nawet najbardziej wymagające podniebienia.
Szerokie spektrum zastosowania sprawia, że Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE! świetnie nadają się do wielu potraw. Uzupełnią swoim wykwintnym smakiem zimne przekąski, koreczki, sosy czy sałatki. Zainspiruj się PROSTYM przepisem z OLE!: Łosoś w sosie śmietanowym z Pieczarkami marynowanymi z marchewką i cebulą OLE!: https://bit.ly/3M1E96T lub Bezglutenowe paszteciki z Pieczarkami marynowanymi OLE!: https://bit.ly/3vb5e0D
Wszystkie smakowite przepisy, które z łatwością wykorzystasz w swojej kuchni znajdziesz w PRZEPIŚNIKU OLE!: https://bit.ly/375vOjO Więcej na: www.wole-ole.pl
_______________________
Pieczarki marynowane z marchewką i cebulą OLE!
Pojemność: 305 ml
Cena: około 6 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.