Komunikaty PR

Pierogi z grzybami i kapustą

2023-12-06  |  01:00
Biuro prasowe

Ilość porcji: 6

CzasL 30 minut 

Poziom ostrości: 1

 

Składniki:

100 g Grzybów shiitake suszonych House of Asia

2-3 łyżki Sosu sojowego grzybowego House of Asia

1 kg kiszonej kapusty

1 marchewka

1 pietruszka

6 cebul pokrojonych w kostkę

60 ml oleju lnianego

Sól, pieprz do smaku

Olej do smażenia

Ciasto: 

600 g mąki pszennej

1/2 łyżeczki soli

400 ml wrzącej wody

50 g masła

 

Sposób przygotowania:

  1. Grzyby zalej zimną wodą i odstaw na całą noc. Następnego dnia zagotuj je, dodaj obraną marchewkę, pietruszkę i gotuj, aż warzywa będą miękkie. Pod koniec dopraw solą i pieprzem.
  2. Kapustę odciśnij i gotuj w 300 ml osolonej wody przez 45 minut, aż będzie miękka. Po tym czasie wystudź i dokładnie odciśnij.
  3. Grzyby, marchewkę i pietruszkę wyjmij z wody (pozostały wywar możesz wykorzystać np. do zupy grzybowej), odciśnij z wody i razem z kapustą zmiel w maszynce do mięsa o bardzo dużych oczkach lub drobno posiekaj.
  4. Na patelni rozgrzej olej, zeszklij 3 cebule i dodaj do reszty warzyw. Składniki farszu dobrze wymieszaj, całość dopraw solą, pieprzem i grzybowym sosem sojowym.
  5. Mąkę przesiej przez sitko i przełóż do miski, dodaj sól. Włóż masło do gorącej wody, tak aby się roztopiło i stopniowo dodawaj do mąki, mieszając wszystko łyżką. Gdy ciasto nabierze jednolitej konsystencji przełóż je na blat podsypany mąką i zagniataj ciasto przez 10 minut, aż będzie gładkie i miękkie. Następnie przełóż do miski, szczelnie przykryj i odstaw na 30 minut.
  6. Ciasto podziel na 4 części i kolejno wałkuj na cienkie placki. Małą szklanką wytnij kółeczka, na środek nałóż farsz, złóż na pół i zlep brzegi w pierogi. Gotuj w gorącej wodzie do miękkości przez około 3 minuty, a w międzyczasie zeszklij na oleju lnianym pozostałe 3 cebule.
  7. Gotowe pierogi podawaj z cebulką. 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.