Komunikaty PR

Pierś z kaczki po pekińsku z sałatką z buraków

2023-12-05  |  01:00
Biuro prasowe

Ilość porcji: 2  

Czas: 25 minut 

 

Składniki:

6 łyżek Sosu do kaczki po pekińsku House of Asia

1 łyżka Sezamu Białego House of Asia

2 łyżeczki Sosu sojowego jasnego House of Asia

1 pierś z kaczki

Dymka pokrojona w słupki do dekoracji

Sól i pieprz do smaku

 

Sałatka z buraków: 

1 łyżka Młodego imbiru do sushi House of Asia drobno pokrojonego 

1 ugotowany burak pokrojony w słupki

1 czerwona cebula pokrojona w piórka

4 cm białej części pora pokrojonej w słupki

Kilka liści sałaty rzymskiej pokrojonej w paski

1 łyżka marchewki pokrojonej w słupki

1 łyżka drobno posiekanej kolendry 

2 łyżki oliwy z oliwek 

2 łyżki szczypiorku

 

Sposób przygotowania: 

  1. Pierś oczyść z błon i natnij delikatnie w kratkę, tak aby nie poprzecinać mięsa. Zamarynuj w sosie sojowym, soli, pieprzu i ułóż na suchej, zimnej patelni skórą do dołu. Zacznij wytapiać tłuszcz na średnim ogniu przez 7-8 minut, aż skóra stanie się rumiana. Przewróć mięso i obsmaż je z drugiej strony.
  2. Następnie przełóż pierś na talerz i posmaruj 2-3 łyżkami sosu do kaczki po pekińsku. Wstaw do piekarnika nagrzanego do 180°C na 6-8 minut (w zależności od jej wielkości). Po tym czasie wyjmij kaczkę i odstaw na kilka minut. 
  3. Warzywa na sałatkę wymieszaj i dopraw do smaku oliwą, imbirem, kolendrą oraz szczypiorkiem.
  4. Wystudzoną pierś z kaczki pokrój w plastry. Talerz posmaruj delikatnie pozostałym sosem do kaczki po pekińsku, ułóż sałatkę, a na wierzch wyłóż plastry kaczki, całość posyp sezamem oraz dymką. 
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski Biuro prasowe
2024-11-05 | 12:00

Autentyczne smaki Italii w Atrium Biała – zapraszamy na wyjątkowy Jarmark Włoski

Poczuj smak prawdziwych włoskich specjałów w Atrium Biała! Od 12 aż do 23 listopada zapraszamy na Jarmark Włoski, który przeniesie was prosto do słonecznej Italii. W sercu
Żywienie Egzotycznie orzeźwiająca nowość!
2024-11-04 | 11:30

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i
Żywienie Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!
2024-11-04 | 10:35

Smak i zapach owoców granatu ze słonecznej Grecji w każdej szklance!

Syropy cieszą się dużą popularnością przez cały rok. Latem służą jako prosty i wygodny sposób na upragnione orzeźwienie. Jesienią i zimą szczególnie chętnie sięgamy po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.