Komunikaty PR

„Pierwsza Coca-Cola od nas!”

2020-06-18  |  17:30
Biuro prasowe

Restaurant Week to największy festiwal kulinarny w Polsce i drugi co do wielkości na świecie. Wiosenna edycja potrwa do 30 czerwca i weźmie w niej udział ponad 300 najciekawszych restauracji z czternastu regionów. Festiwal odbywa się pod hasłem #WiwatGoście, będącym wyrazem wdzięczności za wsparcie polskiej gastronomii w okresie zamknięcia. Jako podziękowanie dla wszystkich uczestników Restaurant Week, każdy Gość otrzyma od Coca-Cola ikoniczny napój, który uzupełni popisowe dania wspaniałym i orzeźwiającym smakiem. Od początku pandemii COVID-19, marka była zaangażowana w akcje na rzecz walki z jej skutkami zarówno dla polskiej gastronomii, jak i pracowników medycznych w Polsce i w krajach bałtyckich. Firma przeznaczyła na ten cel blisko 7,5 miliona złotych.

Podczas tegorocznego festiwalu na gości spragnionych najlepszych doświadczeń restauracyjnych czekać będzie popisowe 3 - daniowe menu w festiwalowej formule #SzanujJedzenie. Nowością Festiwalu jest akcja "Pierwsza Cola-Cola od nas!", w ramach której każdy Gość restauracji otrzyma w prezencie butelkę Coca-Cola. Dodatkowo na pełnoletnich Gości czeka także festiwalowy koktajl Martini Fiero & Kinley Tonic. To wszystko dostępne w niezmiennej promocyjnej cenie 49 zł. Rezerwacji można dokonywać online na stronie www.restaurantweek.pl.

Udział w Restaurant Week to jedna z wielu akcji na rzecz polskiej gastronomii, w którą włącza się system firm Coca-Cola w Polsce. Okres pandemii szczególnie mocno dotknął jeden z najważniejszych kanałów dystrybucji produktów marki, dlatego firma już w pierwszych tygodniach pandemii stworzyła plan natychmiastowej pomocy, który zakładał wsparcie w utrzymaniu płynności finansowej punktów gastronomicznych, przekazanie blisko 750 tysięcy napojów dołączanych do zamówień na wynos, a także bezpłatne webinary, które pozwalają przedsiębiorcom pozyskać niezbędną wiedzę z zakresu prawa lub marketingu, aby przedsiębiorcy mogli jeszcze szybciej powrócić do dawnej kondycji. Firma przygotowała także pakiet dedykowanych promocji na sezon letni, oraz podobnie jak w ubiegłych latach, nie rezygnuje ze wsparcia w wyposażeniu punktów gastronomicznych w okresie wakacyjnym. Działania Coca-Cola docierają do blisko 5 000 lokali gastronomicznych w całej Polsce, a szacowana wartość wsparcia w okresie pandemii wyniosła 7,5 mln złotych. Firma zapowiada jednak, że na tym nie poprzestaje i już niebawem poinformuje o kolejnych działaniach na rzecz wsparcia branży gastronomicznej.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.