Komunikaty PR

Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w najnowszej kampanii Snickers®

2024-06-06  |  13:00
Biuro prasowe

Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".

Wraz z gwiazdami piłki nożnej, Snickers® oswaja „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców, które mają zaangażować konsumentów w komunikację futbolową marki. Od początku czerwca przez kolejne osiem tygodni, marka dzieli się sportowymi emocjami i prowadzi szeroko zakrojoną wizerunkową kampanię digitalową.

Jednym z jej elementów jest spot reklamowy, którego akcja rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Klient, który jest strzyżony, jest jednocześnie głęboko pochłonięty oglądaniem meczu piłki nożnej. W momencie bramki swojej drużyny, wyskakuje z ekscytacją z fotela. W efekcie fryzjer niefortunnie obcina mu pasmo włosów.  „Przypał” ten zostaje komentowany przez pracownika granego przez Bukayo Saka. Rozwiązanie w postaci batona Snickers® wręcza asystent fryzjera - czyli Luka Modrić. Finał jest zgodny z hasłem kampanii: Co za przypał! Zjedz Snickers®!

– Wiemy, że kibicom nie zawsze się wszystko udaje, dlatego chcieliśmy zwrócić uwagę na takie właśnie sytuacje, a kto lepiej je oceni niż dwa gorące nazwiska ze świata piłki nożnej? Nasza kampania z przymrużeniem oka zachęca fanów piłki do śmiania się ze swoich błędów oraz sięganie po Snickers®, aby poczuć smak satysfakcji i poprawić sobie nastrój w chwilach, gdy chcemy schować głowę w piasek – komentuje Agata Nykowska, Senior Brand Marketing Manager w Mars Polska.

W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w kampanii digital. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie oraz w aplikacji TVP Sport.  

Za stworzenie kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja The&Partnership, a za jej adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku Biuro prasowe
2024-07-22 | 12:00

Oliwki drylowane czarne OLE! Śródziemnomorski smak zamknięty w słoiczku

Aromatyczne Oliwki drylowane czarne OLE!  to przekąska, która porywa w kulinarną podróż. Wyśmienite jako klasyczny dodatek do pizzy, oczarują smakoszy również
Żywienie Obalamy mity – ser żółty
2024-07-22 | 01:00

Obalamy mity – ser żółty

Tłusty, tuczący i niezdrowy – wokół dojrzewającego sera żółtego narosło wiele fałszywych mitów. Tymczasem to pełnowartościowa i wysokobiałkowa przekąska, a
Żywienie Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”
2024-07-22 | 01:00

Wakacyjne, kulinarne podróże z produktami WSP „Społem”

Nawet krótkie wyjazdy inspirują, zachęcają do działania oraz pozwalają na odrobinę relaksu. Podczas urlopu z zaciekawieniem poznajemy nowe zwyczaje i kuchnie regionalne, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.