Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w najnowszej kampanii Snickers®
Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
Wraz z gwiazdami piłki nożnej, Snickers® oswaja „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców, które mają zaangażować konsumentów w komunikację futbolową marki. Od początku czerwca przez kolejne osiem tygodni, marka dzieli się sportowymi emocjami i prowadzi szeroko zakrojoną wizerunkową kampanię digitalową.
Jednym z jej elementów jest spot reklamowy, którego akcja rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Klient, który jest strzyżony, jest jednocześnie głęboko pochłonięty oglądaniem meczu piłki nożnej. W momencie bramki swojej drużyny, wyskakuje z ekscytacją z fotela. W efekcie fryzjer niefortunnie obcina mu pasmo włosów. „Przypał” ten zostaje komentowany przez pracownika granego przez Bukayo Saka. Rozwiązanie w postaci batona Snickers® wręcza asystent fryzjera - czyli Luka Modrić. Finał jest zgodny z hasłem kampanii: Co za przypał! Zjedz Snickers®!
– Wiemy, że kibicom nie zawsze się wszystko udaje, dlatego chcieliśmy zwrócić uwagę na takie właśnie sytuacje, a kto lepiej je oceni niż dwa gorące nazwiska ze świata piłki nożnej? Nasza kampania z przymrużeniem oka zachęca fanów piłki do śmiania się ze swoich błędów oraz sięganie po Snickers®, aby poczuć smak satysfakcji i poprawić sobie nastrój w chwilach, gdy chcemy schować głowę w piasek – komentuje Agata Nykowska, Senior Brand Marketing Manager w Mars Polska.
W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w kampanii digital. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie oraz w aplikacji TVP Sport.
Za stworzenie kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja The&Partnership, a za jej adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group.

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!

Ciasta na sylwestrowy stół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.