Komunikaty PR

Pilsner Urquell prosto z tanka już w Barze Koszyki. Oficjalna inauguracja za nam

2020-10-14  |  01:00
Biuro prasowe

Bar Koszyki od teraz jest kolejnym miejscem w stolicy, w którym można napić się oryginalnego pilznera w jego najlepszej formie: świeżego, niepasteryzowanego, prosto z browaru w Pilznie.

Bar Koszyki znajdujący się w Hali Koszyki na ul. Koszykowej 63 został wyposażony w dwa tankio łącznej pojemności ponad 1000 litrów, z których wprost do szklanych kufli płynie świeże, niepasteryzowane piwo. Po otwarciu tank musi być opróżniony w terminie do 7 dni, zatem można mieć pewność, że Pilsner Urquell serwowany w tym miejscu jest zawsze pierwszej świeżości.

Oficjalną inaugurację uświetniła obecność zaproszonych ekspertów – piwoznawca Damian Radomski podzielił się z gośćmi wiedzą na temat smaków i zapachów piwa,a także zachęcił do udziału we wspólnych warsztatach, podczas których można było odkryć charakterystyczne nuty smakowo-zapachowe dla czeskiego lagera. Jacek Maliszewski - Tapster Pilsner Urquell, zaprezentował wyjątkowe sposoby serwowania oryginalnego pilznera. Goście z jego pomocą mogli nauczyć się m.in. nalewania piwa Pilsner Urquell na trzy tradycyjne, czeskie sposoby (Hladinka, Šnyt i Milko). Wydarzeniu towarzyszyły także konkursy z markowymi gadżetami. Całość świętowania zwieńczył chrzest kranu, będący najważniejszym punktem celebracji nowej Tankovnej.                                                     

Pilsner Urquell w czasie transportu do Tankovnej jest ciągle schładzany i odizolowany od kontaktu z powietrzem, dlatego też zachowuje identyczny smak jak w momencie uwarzenia w czeskim browarze. Czechy po dziś dzień słyną z wyjątkowej jakości, smaku i aromatu piwa. Jednym z miast najbardziej związanych z piwowarstwem jest niewątpliwie Pilzno, z którego wywodzi się właśnie Pilsner Urquell, będący od lat wzorem piwnego smaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.