Komunikaty PR

Pitne nowości bez laktozy od marki Łaciate

2022-04-13  |  12:00
Biuro prasowe

Tej wiosny w bezlaktozowej ofercie produktów SM Mlekpol pojawią się dwa nowe smaki jogurtów pitnych pod marką Łaciate. Tym samym poszerzą one oryginalną ofertę smakową. Do mocno owocowych połączeń: truskawka-czarna porzeczka, ananas-kokos, jeżyna-malina, dołączają: jabłko-gruszka oraz naturalny. To doskonałe rozwiązanie dla osób z nietolerancją laktozy.

Nietolerancja cukru mlecznego to zaburzenie, które staje się coraz bardziej powszechne wśród naszego społeczeństwa, z roku na rok dotyka coraz więcej osób. Sposobem neutralizowania tej dolegliwości jest odpowiednia dieta, która polega na wyeliminowaniu produktów zawierających laktozę. Co jednak w sytuacji, gdy cenimy sobie smak i wartości odżywcze, jakie daje nam nabiał, który zawiera laktozę? Rozwiązaniem dla osób zmagających się z tym problemem, są wyroby mleczne niezawierające tego cukru. SM Mlekpol, jako lider w branży, odpowiada na potrzeby konsumentów i stale powiększa rodzinę produktów bezlaktozowych.

Jogurty pitne Łaciate bez laktozy powstają z najlepszego polskiego mleka i najwyższej jakości dodatków owocowych. Na ich opakowaniach konsumenci znajdą charakterystyczne dla tego typu produktów, fioletowe elementy szaty graficznej, by łatwo było je odróżnić na sklepowej półce.

Nowe, ciekawe zestawienie jabłko-gruszka, przywodzi na myśl smaki sadu. To dwa typowo polskie owoce, które zostały połączone z mlekiem i zamknięte w wygodnym, poręcznym opakowaniu 250 ml. Produkt odznacza się niepowtarzalnym aromatem i owocowym charakterem. Pozwala również dostarczyć do organizmu wiele wartościowych składników odżywczych i zawiera żywe kultury bakterii jogurtowych. Doskonale sprawdzi się jako pożywna przekąska podczas przerwy w pracy lub szkole, w czasie wycieczki rowerowej lub długiego spaceru.

Jogurt pitny Łaciaty bez laktozy naturalny to idealny wybór dla tych, którzy szukają zdrowej przekąski nabiałowej, z prostym składem i czystą etykietą. Produkt wyśmienicie smakuje, a przede wszystkim jest źródłem witamin i mikroelementów. Zawiera także żywe kultury bakterii jogurtowych. Mleczne napoje fermentowane doskonale orzeźwiają i gaszą pragnienie w ciepłe dni, dodając pozytywnej energii. Doskonałej jakości naturalny jogurt smakuje wyśmienicie jako osobna przekąska, ale także jest idealną bazą do łączenia z sezonowymi owocami. Dzięki poręcznej butelce 250 ml można go zabrać ze sobą wszędzie.

Kategoria produktów bez laktozy sukcesywnie rozwija się i cieszy dużym zainteresowaniem. Obecnie, prócz jogurtów pitnych w 5 smakach, w ofercie SM Mlekpol znajdują się także: mleko Łaciate bez laktozy UHT o zawartości tłuszczu 1,5% oraz 3,2%, mleko świeże Łaciate 2%, ponadto żółte sery w plastrach (Gouda, Edam, Salami, Złoty Mazur), twaróg Mazurski Smak.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.