Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio do stolika, umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne zamawianie oraz płatności. Te innowacyjne rozwiązania mają na celu usprawnienie obsługi i zwiększenie wygody klientów, dostosowując się do współczesnych oczekiwań w branży gastronomicznej.
W restauracjach Pizza Hut Polska można teraz złożyć zamówienie i zapłacić rachunek samodzielnie. Dzięki kodom QR, umieszczonym na każdym stoliku, klienci mogą błyskawicznie składać zamówienia oraz regulować płatności, korzystając jedynie ze swojego smartfona. „Zamówienia online w naszych restauracjach to nie tylko wygoda, ale także zupełnie nowe doświadczenie dla klientów. Kilka tygodni po wprowadzeniu tego rozwiązania zauważyliśmy istotny wzrost udziału transakcji online – mówi Aleksandra Malitka, Digital Brand Director Pizza Hut. „To dowód na to, że klienci coraz bardziej cenią sobie swobodę i szybkość, którą daje im technologia”.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów, Pizza Hut jako pierwsza sieć pizzerii w Polsce wprowadziła także kioski samoobsługowe. Te nowoczesne urządzenia, które stają się standardem na rynku usług, są już dostępne w lokalizacjach Pizzy Hut w Poznaniu, Wrocławiu, Grudziądzu i Żorach, a do końca roku pojawią się w dziewięciu innych restauracjach, w tym w Warszawie. Kioski umożliwiają szybkie i bezkontaktowe składanie zamówień oraz płatność, co jest szczególnie doceniane przez klientów centrów handlowych. Dzięki nim klienci mają pełną kontrolę nad zamówieniem i mogą cieszyć się szybszą obsługą, co idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnego konsumenta, który ceni sobie prostotę i wygodę.
W duchu tych zmian, dla osób zamawiających jedzenie na wynos Pizza Hut wprowadza udoskonalenia, które adresują ich najczęstsze trudności i potrzeby. Od 3 września we wszystkich restauracjach Pizza Hut ruszyła kampania promująca zamówienia na wynos – Take it Easy. Technologiczne udogodnienia wprowadzone w ramach kampanii Take it Easy ułatwią każdy etap zamówienia na wynos - intuicyjny panel umożliwia sprawne jego złożenie, pełen podgląd na status realizacji; powiadomienia sms dają pełną kontrolę nad procesem, a dokładna nawigacja pokazuje, jak dotrzeć do lokalu po odbiór. Dodatkowo na klientów, którzy korzystają z tego kanału, czeka inna oferta na każdy dzień tygodnia.
Pizza Hut nie zamierza jednak na tym poprzestać. Już w październiku w wybranych restauracjach pojawią się Pizzusie – roboty z sympatycznymi buziami kotów, pomagające w obsłudze klientów. Te w pełni zautomatyzowane urządzenia będą dostarczać zamówienia bezpośrednio do stolików. Dzięki zaawansowanej technologii będą poruszać się z precyzją i dbałością o bezpieczeństwo gości. Pierwsze roboty zaczną pracę w 10 restauracjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. To kolejny przykład wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia pracy zespołu restauracji i podnoszenia komfortu wizyt w restauracjach.
Dzięki tym innowacjom Pizza Hut nieustannie odpowiada na zmieniające się potrzeby swoich klientów. Nowoczesne technologie sprawiają, że zamawianie pizzy staje się prostsze, szybsze i wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Warto odwiedzić jedną z restauracji Pizza Hut i osobiście przekonać się, jak przyjemne może być korzystanie z tych nowoczesnych rozwiązań, przy jednoczesnym cieszeniu się wyjątkowym smakiem ulubionej pizzy.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.