Pizza Hut wprowadza cyfrowe rozwiązania dla miłośników pizzy w Polsce
Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio do stolika, umożliwiają szybsze, bardziej intuicyjne zamawianie oraz płatności. Te innowacyjne rozwiązania mają na celu usprawnienie obsługi i zwiększenie wygody klientów, dostosowując się do współczesnych oczekiwań w branży gastronomicznej.
W restauracjach Pizza Hut Polska można teraz złożyć zamówienie i zapłacić rachunek samodzielnie. Dzięki kodom QR, umieszczonym na każdym stoliku, klienci mogą błyskawicznie składać zamówienia oraz regulować płatności, korzystając jedynie ze swojego smartfona. „Zamówienia online w naszych restauracjach to nie tylko wygoda, ale także zupełnie nowe doświadczenie dla klientów. Kilka tygodni po wprowadzeniu tego rozwiązania zauważyliśmy istotny wzrost udziału transakcji online – mówi Aleksandra Malitka, Digital Brand Director Pizza Hut. „To dowód na to, że klienci coraz bardziej cenią sobie swobodę i szybkość, którą daje im technologia”.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów, Pizza Hut jako pierwsza sieć pizzerii w Polsce wprowadziła także kioski samoobsługowe. Te nowoczesne urządzenia, które stają się standardem na rynku usług, są już dostępne w lokalizacjach Pizzy Hut w Poznaniu, Wrocławiu, Grudziądzu i Żorach, a do końca roku pojawią się w dziewięciu innych restauracjach, w tym w Warszawie. Kioski umożliwiają szybkie i bezkontaktowe składanie zamówień oraz płatność, co jest szczególnie doceniane przez klientów centrów handlowych. Dzięki nim klienci mają pełną kontrolę nad zamówieniem i mogą cieszyć się szybszą obsługą, co idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnego konsumenta, który ceni sobie prostotę i wygodę.
W duchu tych zmian, dla osób zamawiających jedzenie na wynos Pizza Hut wprowadza udoskonalenia, które adresują ich najczęstsze trudności i potrzeby. Od 3 września we wszystkich restauracjach Pizza Hut ruszyła kampania promująca zamówienia na wynos – Take it Easy. Technologiczne udogodnienia wprowadzone w ramach kampanii Take it Easy ułatwią każdy etap zamówienia na wynos - intuicyjny panel umożliwia sprawne jego złożenie, pełen podgląd na status realizacji; powiadomienia sms dają pełną kontrolę nad procesem, a dokładna nawigacja pokazuje, jak dotrzeć do lokalu po odbiór. Dodatkowo na klientów, którzy korzystają z tego kanału, czeka inna oferta na każdy dzień tygodnia.
Pizza Hut nie zamierza jednak na tym poprzestać. Już w październiku w wybranych restauracjach pojawią się Pizzusie – roboty z sympatycznymi buziami kotów, pomagające w obsłudze klientów. Te w pełni zautomatyzowane urządzenia będą dostarczać zamówienia bezpośrednio do stolików. Dzięki zaawansowanej technologii będą poruszać się z precyzją i dbałością o bezpieczeństwo gości. Pierwsze roboty zaczną pracę w 10 restauracjach, m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. To kolejny przykład wykorzystania nowoczesnych technologii do wsparcia pracy zespołu restauracji i podnoszenia komfortu wizyt w restauracjach.
Dzięki tym innowacjom Pizza Hut nieustannie odpowiada na zmieniające się potrzeby swoich klientów. Nowoczesne technologie sprawiają, że zamawianie pizzy staje się prostsze, szybsze i wygodniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Warto odwiedzić jedną z restauracji Pizza Hut i osobiście przekonać się, jak przyjemne może być korzystanie z tych nowoczesnych rozwiązań, przy jednoczesnym cieszeniu się wyjątkowym smakiem ulubionej pizzy.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.