Komunikaty PR

Początek końca fast foodów? Zbilansowany posiłek od YFood to prawdziwy hit

2020-07-09  |  15:00
Biuro prasowe

YFood – przełom w odżywianiu

Ben Kremer i Noël Bollmann przyjaźnili się od dawna, obaj pracowali też w branży finansowej. Na ich codzienność składały się długie godziny spędzone w biurze, pośpiech pomiędzy kolejnymi spotkaniami i ciągły stres. Pracując do późna często, doskwierał im ogromny głód, lecz wtedy mieli jedynie do wyboru chipsy i czekoladowe batoniki z biurowego automatu z przekąskami. Ben i Noël nie potrafili pogodzić się z brakiem praktycznych rozwiązań, które zaspokajałyby ich potrzeby.  Tak zrodził się pomysł na YFood – zdrowe, pełnowartościowe i pyszne posiłki, które zawierają niezbędne mikro- i makroelementy potrzebne organizmowi.  

 

Posiłki dopasowane do realiów współczesności

YFood nie należy mylić z dobrze znanymi napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami, ponieważ stanowią one zupełnie nową kategorię produktów dostępnych w sklepach – „kompletnych posiłków”. To oznacza, że zawierają one zbilansowaną ilość aż 26 witamin i minerałów, a dodatkowo bogate są w błonnik i białko. W czasach, kiedy żyjemy szybko, jesteśmy mobilni lub mamy mnóstwo obowiązków, brakuje nam czasu na gotowanie, też chcemy jeść zdrowo i w sposób zrównoważony. Takie rozwiązanie proponuje nowa marka na polskim rynku – YFood. Ich propozycje są idealnie dla osób, które chcą zaspokoić uczucie głodu smacznych i sycącym posiłkiem będącym zawsze pod ręką bez konieczności wybierania niezdrowych przekąsek. Produkty YFood wpisują się w styl życia aktywnych zawodowo rodziców, zawsze w drodze przedstawicieli handlowych, pracowników medycznych pełniących 12-godzinne dyżury czy studentów starających się pogodzić naukę i pracę.  Marka buduje pomost pomiędzy intensywnym stylem życia a zdrowym odżywianiem rozwiązując istotny problem współczesnych czasów. 

 

Zawsze pod ręką

Jakie zalety doceniły gwiazdy polskich mediów społecznościowych w YFood? Przede wszystkim rolę, jaką odgrywają w żywieniu. Wszystkie produkty marki  stanowią „kompletne posiłki”, które zaspokajają głód od 3 do 5 godzin. Jednocześnie zapewniają organizmowi zdrowy, smaczny i zbilansowany posiłek. Produkty YFood nie wymagają chłodzenia, posiadają też stosunkowo długą datę ważności, dzięki czemu ich jakość będzie zawsze wysoka niezależnie od warunków. Jeśli lubisz piesze wycieczki, często podróżujesz autem, lub nie masz czasu na gotowanie – to YFood możesz mieć zawsze pod ręką, ciesząc się zdrowym żywieniowym wyborem na co dzień.  

 

 

YFood – informacje o marce

 

YFood to marka, która oferuję zbilansowane I pełnowartościowe “kompletne  posiłki” w postaci napojów i proszku. Dostarczają one szereg niezbędnych dla organizmu składników odżywczych: aż 26 witamin, minerały, białko, błonnik, a także kwasy tłuszczowe omega 3 i 6. Produkty nie zawierają nie zawierają alergenów, takich jak gluten czy soja. Podstawę receptury napojów i koktajli stanowi odtłuszczone mleko bez laktozy.

 

YFood stanowi smaczną alternatywę dla niezdrowego jedzenia. Marka oferuje idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy pragną jeść zdrowo i świadomie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.