Komunikaty PR

Początek końca fast foodów? Zbilansowany posiłek od YFood to prawdziwy hit

2020-07-09  |  15:00
Biuro prasowe

YFood – przełom w odżywianiu

Ben Kremer i Noël Bollmann przyjaźnili się od dawna, obaj pracowali też w branży finansowej. Na ich codzienność składały się długie godziny spędzone w biurze, pośpiech pomiędzy kolejnymi spotkaniami i ciągły stres. Pracując do późna często, doskwierał im ogromny głód, lecz wtedy mieli jedynie do wyboru chipsy i czekoladowe batoniki z biurowego automatu z przekąskami. Ben i Noël nie potrafili pogodzić się z brakiem praktycznych rozwiązań, które zaspokajałyby ich potrzeby.  Tak zrodził się pomysł na YFood – zdrowe, pełnowartościowe i pyszne posiłki, które zawierają niezbędne mikro- i makroelementy potrzebne organizmowi.  

 

Posiłki dopasowane do realiów współczesności

YFood nie należy mylić z dobrze znanymi napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami, ponieważ stanowią one zupełnie nową kategorię produktów dostępnych w sklepach – „kompletnych posiłków”. To oznacza, że zawierają one zbilansowaną ilość aż 26 witamin i minerałów, a dodatkowo bogate są w błonnik i białko. W czasach, kiedy żyjemy szybko, jesteśmy mobilni lub mamy mnóstwo obowiązków, brakuje nam czasu na gotowanie, też chcemy jeść zdrowo i w sposób zrównoważony. Takie rozwiązanie proponuje nowa marka na polskim rynku – YFood. Ich propozycje są idealnie dla osób, które chcą zaspokoić uczucie głodu smacznych i sycącym posiłkiem będącym zawsze pod ręką bez konieczności wybierania niezdrowych przekąsek. Produkty YFood wpisują się w styl życia aktywnych zawodowo rodziców, zawsze w drodze przedstawicieli handlowych, pracowników medycznych pełniących 12-godzinne dyżury czy studentów starających się pogodzić naukę i pracę.  Marka buduje pomost pomiędzy intensywnym stylem życia a zdrowym odżywianiem rozwiązując istotny problem współczesnych czasów. 

 

Zawsze pod ręką

Jakie zalety doceniły gwiazdy polskich mediów społecznościowych w YFood? Przede wszystkim rolę, jaką odgrywają w żywieniu. Wszystkie produkty marki  stanowią „kompletne posiłki”, które zaspokajają głód od 3 do 5 godzin. Jednocześnie zapewniają organizmowi zdrowy, smaczny i zbilansowany posiłek. Produkty YFood nie wymagają chłodzenia, posiadają też stosunkowo długą datę ważności, dzięki czemu ich jakość będzie zawsze wysoka niezależnie od warunków. Jeśli lubisz piesze wycieczki, często podróżujesz autem, lub nie masz czasu na gotowanie – to YFood możesz mieć zawsze pod ręką, ciesząc się zdrowym żywieniowym wyborem na co dzień.  

 

 

YFood – informacje o marce

 

YFood to marka, która oferuję zbilansowane I pełnowartościowe “kompletne  posiłki” w postaci napojów i proszku. Dostarczają one szereg niezbędnych dla organizmu składników odżywczych: aż 26 witamin, minerały, białko, błonnik, a także kwasy tłuszczowe omega 3 i 6. Produkty nie zawierają nie zawierają alergenów, takich jak gluten czy soja. Podstawę receptury napojów i koktajli stanowi odtłuszczone mleko bez laktozy.

 

YFood stanowi smaczną alternatywę dla niezdrowego jedzenia. Marka oferuje idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy pragną jeść zdrowo i świadomie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.