Początek końca fast foodów? Zbilansowany posiłek od YFood to prawdziwy hit
YFood – przełom w odżywianiu
Ben Kremer i Noël Bollmann przyjaźnili się od dawna, obaj pracowali też w branży finansowej. Na ich codzienność składały się długie godziny spędzone w biurze, pośpiech pomiędzy kolejnymi spotkaniami i ciągły stres. Pracując do późna często, doskwierał im ogromny głód, lecz wtedy mieli jedynie do wyboru chipsy i czekoladowe batoniki z biurowego automatu z przekąskami. Ben i Noël nie potrafili pogodzić się z brakiem praktycznych rozwiązań, które zaspokajałyby ich potrzeby. Tak zrodził się pomysł na YFood – zdrowe, pełnowartościowe i pyszne posiłki, które zawierają niezbędne mikro- i makroelementy potrzebne organizmowi.
Posiłki dopasowane do realiów współczesności
YFood nie należy mylić z dobrze znanymi napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami, ponieważ stanowią one zupełnie nową kategorię produktów dostępnych w sklepach – „kompletnych posiłków”. To oznacza, że zawierają one zbilansowaną ilość aż 26 witamin i minerałów, a dodatkowo bogate są w błonnik i białko. W czasach, kiedy żyjemy szybko, jesteśmy mobilni lub mamy mnóstwo obowiązków, brakuje nam czasu na gotowanie, też chcemy jeść zdrowo i w sposób zrównoważony. Takie rozwiązanie proponuje nowa marka na polskim rynku – YFood. Ich propozycje są idealnie dla osób, które chcą zaspokoić uczucie głodu smacznych i sycącym posiłkiem będącym zawsze pod ręką bez konieczności wybierania niezdrowych przekąsek. Produkty YFood wpisują się w styl życia aktywnych zawodowo rodziców, zawsze w drodze przedstawicieli handlowych, pracowników medycznych pełniących 12-godzinne dyżury czy studentów starających się pogodzić naukę i pracę. Marka buduje pomost pomiędzy intensywnym stylem życia a zdrowym odżywianiem rozwiązując istotny problem współczesnych czasów.
Zawsze pod ręką
Jakie zalety doceniły gwiazdy polskich mediów społecznościowych w YFood? Przede wszystkim rolę, jaką odgrywają w żywieniu. Wszystkie produkty marki stanowią „kompletne posiłki”, które zaspokajają głód od 3 do 5 godzin. Jednocześnie zapewniają organizmowi zdrowy, smaczny i zbilansowany posiłek. Produkty YFood nie wymagają chłodzenia, posiadają też stosunkowo długą datę ważności, dzięki czemu ich jakość będzie zawsze wysoka niezależnie od warunków. Jeśli lubisz piesze wycieczki, często podróżujesz autem, lub nie masz czasu na gotowanie – to YFood możesz mieć zawsze pod ręką, ciesząc się zdrowym żywieniowym wyborem na co dzień.
YFood – informacje o marce
YFood to marka, która oferuję zbilansowane I pełnowartościowe “kompletne posiłki” w postaci napojów i proszku. Dostarczają one szereg niezbędnych dla organizmu składników odżywczych: aż 26 witamin, minerały, białko, błonnik, a także kwasy tłuszczowe omega 3 i 6. Produkty nie zawierają nie zawierają alergenów, takich jak gluten czy soja. Podstawę receptury napojów i koktajli stanowi odtłuszczone mleko bez laktozy.
YFood stanowi smaczną alternatywę dla niezdrowego jedzenia. Marka oferuje idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy pragną jeść zdrowo i świadomie. |
Przepisy na dobry dzień! 24 kwietnia – Europejski Dzień Śniadania
Gotowi na sezon grillowy? Lidl Polska z wyjątkową wegeofertą
Oliwki krojone czarne OLE! Smak i wygoda na każdą okazję
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.