Poczuj klimat USA w nowej ofercie KFC „American Soul”
Lubisz podróżować i próbować nowych smaków? A może marzysz o wyprawie wzdłuż słynnego, amerykańskiego Wschodniego Wybrzeża? Wyrusz z KFC w trasę po USA. Poczuj klimat Stanów w gronie swojej paczki przyjaciół, świetnej jazzowej muzyki i pysznego jedzenia. „American Soul” to prawdziwy smak amerykańskiej kuchni. Już od 8 marca we wszystkich restauracjach KFC w Polsce będzie można spróbować burgerów i wrapperów z soczystym, chrupiącym i złocistym kurczakiem KFC z unikalnym zestawem aromatycznych sosów: uwielbianym przez fanów KFC Kentucky Gold oraz niepowtarzalnym BBQ Whisky.
„American Soul” od KFC ląduje w Polsce już 8 marca. Dzięki KFC już po raz kolejny będzie możliwe poznanie wyjątkowych smaków amerykańskiej kuchni. Czy nie brzmi to smakowicie? Warto więc zabrać paczkę znajomych lub rodzinę, aby spróbować i rozsmakować się niezwykłym połączeniem tradycyjnych smaków rodem z Ameryki z kultowym kurczakiem od KFC w sekretnej panierce od Colonela Sandersa.
W ramach nowej promocji „American Soul” będzie dostępnych kilka smacznych opcji, tak aby każdy miłośnik dań z KFC znalazł dla siebie coś wyjątkowego. Ulubione burgery i wrappery KFC będzie można spróbować w iście „amerykańskiej” odsłonie w połączeniu z aromatycznymi sosami Kentucky Gold: Kentucky Gold Grander i Kentucky Gold Wrapper. Nowością będą dania z sosem BBQ Whisky: Whisky BBQ Grander i Whisky BBQ Wrapper. Burgery "American Soul" to przepyszne połączenie soczystego i złocistego kurczaka, chrupiącego boczku oraz krażków cebulowych w aromatycznym sosach. Wrappery podawane są z kurczakiem, pysznym boczkiem, piklami oraz frytkami.
To właśnie aromatyczne sosy nadają niepowtarzalny, pyszny i „amerykański” smak potrawom z nowej oferty. Kentucky Gold, który jest najczęściej wybieranym sosem w ofercie KFC, od początku zdobył serca najbardziej wymagających smakoszy w Polsce. Stworzony jest na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy. O jego popularności swiadczy fakt, że doczekał się nawet profilu na Facebooku stworzonego przez samych fanów restauracji. Natomiast BBQ Whisky to inspirowany kraftowymi smakami z USA sos na bazie prawdziwej whisky z oryginalnymi dodatkami w postaci wędzonej papryki jalapeno. Prawdziwy, unikalny smak z Ameryki.
Oferta „American Soul” będzie dostępna we wszystkich restauracjach KFC w Polsce już od 8 marca. Wyrusz w kulinarną podróż z KFC i poczuj American Soul.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
Wokalistka czuje się zaszczycona tym, że pojawił się pomysł na realizację filmu dokumentalnego, w którym będzie mogła ujawnić szczegóły swojego życia prywatnego i zawodowego. Jak zauważa, nie każdy artysta jest w ten sposób doceniony. Dlatego też ona postanowiła wykorzystać tę szansę i chce jak najlepiej zaprezentować się w tej produkcji. Doda przyznaje również, że ten projekt wywołał wiele negatywnych emocji.
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.