Poczuj klimat USA w nowej ofercie KFC „American Soul”
Lubisz podróżować i próbować nowych smaków? A może marzysz o wyprawie wzdłuż słynnego, amerykańskiego Wschodniego Wybrzeża? Wyrusz z KFC w trasę po USA. Poczuj klimat Stanów w gronie swojej paczki przyjaciół, świetnej jazzowej muzyki i pysznego jedzenia. „American Soul” to prawdziwy smak amerykańskiej kuchni. Już od 8 marca we wszystkich restauracjach KFC w Polsce będzie można spróbować burgerów i wrapperów z soczystym, chrupiącym i złocistym kurczakiem KFC z unikalnym zestawem aromatycznych sosów: uwielbianym przez fanów KFC Kentucky Gold oraz niepowtarzalnym BBQ Whisky.
„American Soul” od KFC ląduje w Polsce już 8 marca. Dzięki KFC już po raz kolejny będzie możliwe poznanie wyjątkowych smaków amerykańskiej kuchni. Czy nie brzmi to smakowicie? Warto więc zabrać paczkę znajomych lub rodzinę, aby spróbować i rozsmakować się niezwykłym połączeniem tradycyjnych smaków rodem z Ameryki z kultowym kurczakiem od KFC w sekretnej panierce od Colonela Sandersa.
W ramach nowej promocji „American Soul” będzie dostępnych kilka smacznych opcji, tak aby każdy miłośnik dań z KFC znalazł dla siebie coś wyjątkowego. Ulubione burgery i wrappery KFC będzie można spróbować w iście „amerykańskiej” odsłonie w połączeniu z aromatycznymi sosami Kentucky Gold: Kentucky Gold Grander i Kentucky Gold Wrapper. Nowością będą dania z sosem BBQ Whisky: Whisky BBQ Grander i Whisky BBQ Wrapper. Burgery "American Soul" to przepyszne połączenie soczystego i złocistego kurczaka, chrupiącego boczku oraz krażków cebulowych w aromatycznym sosach. Wrappery podawane są z kurczakiem, pysznym boczkiem, piklami oraz frytkami.
To właśnie aromatyczne sosy nadają niepowtarzalny, pyszny i „amerykański” smak potrawom z nowej oferty. Kentucky Gold, który jest najczęściej wybieranym sosem w ofercie KFC, od początku zdobył serca najbardziej wymagających smakoszy w Polsce. Stworzony jest na bazie wędzonego sosu BBQ z dodatkiem miodu i musztardy. O jego popularności swiadczy fakt, że doczekał się nawet profilu na Facebooku stworzonego przez samych fanów restauracji. Natomiast BBQ Whisky to inspirowany kraftowymi smakami z USA sos na bazie prawdziwej whisky z oryginalnymi dodatkami w postaci wędzonej papryki jalapeno. Prawdziwy, unikalny smak z Ameryki.
Oferta „American Soul” będzie dostępna we wszystkich restauracjach KFC w Polsce już od 8 marca. Wyrusz w kulinarną podróż z KFC i poczuj American Soul.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.