Komunikaty PR

Podwójne złoto przyznane przez dzieci dla SM Mlekpol

2022-09-23  |  10:00
Biuro prasowe

SM Mlekpol, podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego, odebrała dwa złote medale w konkursie Smakuje Dzieciom. W tym roku uznanie młodych ekspertów zyskały Maślanka Mrągowska truskawkowa oraz Mleko Łaciate UHT czekoladowe. Wyróżnienie to potwierdza nie tylko wysoką jakość i niepowtarzalny smak produktów, które codziennie trafiają do domów wielu polskich rodzin, ale także to, że dzieci uwielbiają te mleczne produkty.

W kooperacji ze Szkołą Podstawową nr 4 w Żorach – zorganizowano, już po raz czwarty, konkurs na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Oceny dokonali najlepsi eksperci w tej dziedzinie, czyli same dzieci. Produkty serwowane były w jednorazowych opakowaniach, bez oznaczenia marki. W jury znalazło się ponad 200 uczniów z jedenastu klas nauczania początkowego.

W tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła aż dwa złote medale:

  • za Maślankę Mrągowską truskawkową, która okazała się najlepszym Mlecznym orzeźwieniem;
  • za mleczko Łaciate UHT czekoladowe, które zostało wybrane jako idealny produkt Do szkolnego plecaka.

 

Jesteśmy bardzo wdzięczni za ponowne docenienie naszych produktów przez najmłodszych konsumentów. Nagrody zdobyte w konkursie Smakuje Dzieciom utwierdzają nas w przekonaniu, że wciąż spełniamy oczekiwania, nawet tych najbardziej wymagających smakoszy. Jest to możliwe dzięki starannie dobranym recepturom i składnikom najwyższej jakości. Naszym priorytetem niezmiennie jest zdrowie najmłodszych, dlatego robimy wszystko, by nasze mleczne propozycje stanowiły idealną porcję pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, która przy okazji pysznie smakuje – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.